قتل زن باردار

قتل زن باردار

خانواده زن بارداری که در جریان یک سرقت مسلحانه از خانه ویلایی به قتل رسیده بود با توجه به شناسایی نشدن سارق جنایتکار، پس از ۱۲ سال با حضور در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران خواستار دریافت دیه این زن و جنین هفت ماهه‌اش از صندوق بیت‌المال شدند.
جزییات تجاوز به کودکان شوشتری

جزییات تجاوز به کودکان شوشتری

میلیون‌ها بیننده ناگهان در شبکه‌های مجازی با چهره جنون‌آمیز مرد غول‌آسایی روبه‌رو شدند که در صحنه‌هایی هولناک پسربچه‌هایی را در چنگ خود اسیر کرده بود و اعمال وحشیانه‌اش با این کودکان چنان هراسناک و تکان‌دهنده بود که بسیاری از اعضای خانواده‌ها از جمله زنان و دختران تاب تماشای چنین صحنه‌های شنیعی را نداشتند.
تجاوز به پسربچه عامل قتل

تجاوز به پسربچه عامل قتل

مرد جوان وقتی دریافت میهمانش نیمه شب به پسرخردسالش تجاوز کرده است او را با همدستی برادرزنش خفه کرد و جسدش را در بیابان‌های اطراف شهر ری به آتش کشید. این دو مرد صبح دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.
دعوا و قتل بر سر جای پارک

دعوا و قتل بر سر جای پارک

مرد جوانی که به‌خاطر ارتکاب قتل بر سر جای پارک متواری بود پس از بازداشت مدعی شد برادرش عامل اصلی جنایت است.
دزدی به اسم رمالی برای گشودن بخت

دزدی به اسم رمالی برای گشودن بخت

فردی چندی‌ قبل با مراجعه به پلیس فتای استان یزد شکایتی را مطرح کرد و گفت: بدون اطلاع من مبلغ ۳۰ میلیون تومان از حسابم کسر و در واقع سرقت شده است. این پول همه سرمایه من بود که آن را برای تهیه باقی‌مانده جهیزیه دخترم نگه داشته بودم.
قتل زن باردار پس از تجاوز

قتل زن باردار پس از تجاوز

خانواده زن بارداری که در جنایتی هولناک از سوی یک مرد به قتل رسیده بود با حضور در دادگاه کیفری خواهان دریافت دیه از بیت المال شدند.
۳