مرگ رازآلود مرد جوان

مرگ رازآلود مرد جوان

ساعت ۳ بامداد شنبه ۱۰ آذر مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض در جریان تیراندازی در واحد هشتم ساختمان شماره ۱۱ در خیابان ایران زمین شمالی قرار گرفتند.  به‌دنبال اعلام این خبر مأموران راهی محل شده و با مرد جوانی که از ناحیه دست مجروح شده بود روبه‌رو شدند.
قصاص برای مردی قاتل

قصاص برای مردی قاتل

سال ۹۴ مرگ مشکوک زن جوانی به‌نام مریم در پاکدشت به پلیس گزارش شد. در حالی که همسر این زن ادعا می‌کرد که او با پرت کردن خود از کامیون در حال حرکت خودکشی کرده است، اما با انتقال جسد به پزشکی قانونی این ادعا رد شد چراکه براساس نظریه پزشکی مقتول از سمت چپ بدنش دچار شکستگی شده بود.
ماجرای فوت دلخراش یک مامور پلیس راه

ماجرای فوت دلخراش یک مامور پلیس راه

یک مامور راهور با اهدای اعضای بدنش جان بیماران نیازمند را نجات داد. این پلیس ‏راهنمایی و رانندگی چند روز قبل در حین انجام ماموریت در حوالی پلیس راه سعادت شهر استان ‏فارس دچار حادثه شد.
قتل تصادفی شریک جرم

قتل تصادفی شریک جرم

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف یک پرونده جنایت در جریان رسیدگی به پرونده سرقت‌های مسلحانه گوشی های تلفن همراه خبر داد.
قتل همسایه با هدف آشتی‌کنان

قتل همسایه با هدف آشتی‌کنان

شب جمعه گذشته، نزاعی بین دو همسایه از اهالی بولوار بهمن ۴.۲۰ در منطقه خواجه‌ربیع مشهد و با انگیزه‌ای نامعلوم رخ داد.
ادعای بی‌گناهی کیف‌قاپ حرفه‌ای

ادعای بی‌گناهی کیف‌قاپ حرفه‌ای

متهم تحت تعقیب معروف به «ادریس پلنگ» که دارای پرونده های قضایی متعدد در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد است درحالی با تلاش ماموران زبده کلانتری کاظم آباد مشهد و صدوردستورات ویژه قضایی در تور قانون افتاد که مدعی است: من فقط مشروب می‌خورم و تیزی می‌کشم!
اسلحه‌کشی در کله‌پزی

اسلحه‌کشی در کله‌پزی

پلیس مشهد با صدور دستورات ویژه‌ای از سوی قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، شرور مسلحی را که با شلیک‌های هولناک، منطقه‌ای از شهر را به هم ریخت در حالی دستگیر کرد که وی مدعی بود قصد شاخ شکنی در طباخی را داشت!