اینفوگرافیک/ شاخص صلح ۲۰۱۹ در یک نگاه

اینفوگرافیک/ شاخص صلح ۲۰۱۹ در یک نگاه

هرساله موسسه «اقتصاد و صلح» واقع در استرالیا، «شاخص صلح جهانی» را منتشر می‌کند که کشورهای جهان را بر اساس امنیت در کشور، درگیری‌ها و اختلافات داخلی یا خارجی، رابطه کشورها با همسایگان‌شان و تروریسم رتبه‌بندی می‌کند. امسال، افغانستان، سوریه و سودان جنوبی بدترین و ایسلند، نیوزیلند و پرتغال بهترین رتبه را داشتند.
اینفوگرافیک/ جزئیات طرح جایگزین زوج و فرد در تهران

اینفوگرافیک/ جزئیات طرح جایگزین زوج و فرد در تهران

طرح جایگزین زوج یا فرد در شهر تهران از ابتدای تابستان ۱۳۹۸ آغاز می‌شود. بر اساس این طرح، محدوده حلقه دوم یا همان زوج و فرد سابق، به نام محدوده کنترل آلودگی هوا شناخته می‌شود. با اجرای طرح جدید مدیریت تردد به خود شهروندان سپرده می‌شود. با جزئیات طرح جدید شهرداری تهران در اینفوگرافیک زیر بیشتر آشنا شوید.

استقبال رسمی محمد جواد ظریف از نخست وزیر ژاپن

شینزو آبه نخست‌وزیر پادشاهی ژاپن بعد از ظهر چهارشنبه (۲۲ خرداد ۹۸) جهت دیدار با مقامات عالیرتبه کشورمان وارد تهران شد و از سوی محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در پاوین جمهوری فرودگاه مهرآباد مورد استقبال قرار گرفت.

اینفوگرافیک/ تولیدکنندگان اصلی دی‌اکسید کربن در جهان

افزایش دی‌اکسید کربن مشکلی است که بیشتر کشورهای صنعتی و پرجمعیت دنیا با آن روبرو هستند. در این اینفوگرافیک که بر اساس داده‌های اطلس جهانی کربن تهیه شده، به ۱۰ کشور اول تولیدکننده دی‌اکسید کربن در سال ۲۰۱۷ و سه کشور اصلی تولیدکننده دی‌اکسید کربن در سال ۲۰۱۸ اشاره شده است.
عکس: امیرمهدی ژوله و همسرش

عکس: امیرمهدی ژوله و همسرش

امیرمهدی ژوله بازیگر فیلم سامورایی در برلین به همراه همسرش در اکران مردمی این فیلم حاضر شد و مقابل دوربین عکاسان قرار گرفت.
اینفوگرافیک/ طرح حذف قبوض کاغذی چگونه اجرا می‌شود؟

اینفوگرافیک/ طرح حذف قبوض کاغذی چگونه اجرا می‌شود؟

طرح ملی «قبض سبز» در راستای تحول دیجیتال در خدمات مشترکین، در حال اجرایی شدن است. در این طرح قرار است کلیه قبوض کاغذی حذف شود. ارتقای سطح خدمات و رفاه مشترکین، بهره‌مندی از فناوری‌های نو، صرفه‌جویی اقتصادی، توسعه دولت الکترونیک، ارتباط دوسویه با مشترکین، ارائه خدمات غیرحضوری، نظارت مؤثر، مدیریت کارآمد و حفظ محیط زیست از اهداف این طرح به شمار می‌رود. گرافیک: پدرام آقایی
۴