رئیسی: نظام ولایت فقیه بن بست ندارد

اولین جلسه هیئت دولت سیزدهم امروز به ریاست رئیس جمهور برگزار شد. در این جلسه ابراهیم رئیسی با برشمردن اولویت‌های دولت بر کار شباانه‌روزی و روحیه انقلابی در دولت تاکید کرد و گفت که دولت از رهنمودهای مقام معظم رهبری در همه حوزه‌ها بهره خواهد گرفت.
حذف نخبگان رویه‌ای مخالف قانون و به مشروعیت نظام صدمه می‌زند
محسن رهامی در واکنش به رد صلاحیت‌ها:

حذف نخبگان رویه‌ای مخالف قانون و به مشروعیت نظام صدمه می‌زند

محسن رهامی در واکنش به رد صلاحیت ها: این روش تاکنون به حذف و محدودیت نخبگان منتهی گشته و ادامه این رویهٔ مخالفِ قانون، آثار سوء به دنبال خواهد داشت و صدمات جبران ناپذیری به کشور و مقبولیت و مشروعیت نظام هم در افکار عمومی داخلی و هم در سطح منطقه‌ای و بین المللی وارد ساخته و سرنوشت کشور را از دستان مردم خارج و در هاله‌ای از ابهام قرارخواهد داد.
سازوكار جبهه اصلاحات ايران براي انتخاب كانديداي انتخابات رياست‌جمهوري تصويب شد

اصلاح‌طلبان و تکرار نام ظریف

محمد جواد ظریف این روزها درگیر هدایت مذاکرات وین است؛ هر چند از راه دور. اما بخشی از اصلاح‌طلبان از تکرار نام او به عنوان نامزد انتخابات دست بر نمی‌دارند.
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران درگذشت

ابهامات شهادت یک سردار

سردار سید محمد حسین‌زاده حجازی جانشین سپاه قدس شب گذشته درگذشت. این گزارش نگاهی دارد به کارنامه این سردار و برخی سوالات در مورد دلیل درگذشت او.
روحانی: ایران اقدام آمریکا را حتماً با اقدام مثبت متقابل پاسخ می‌دهد

روحانی: ایران اقدام آمریکا را حتماً با اقدام مثبت متقابل پاسخ می‌دهد

روحانی: آمریکا موظف است با لغو کلیه تحریم‌ها و اتخاذ تدابیر عملی به برجام بازگردد، چون این، تکلیف همان دولتی است که نقض عهد را انجام داده است. جمهوری اسلامی ایران نیز اقدام آمریکا را حتماً با اقدام مثبت متقابل پاسخ خواهد داد.
۳