خودرو وانت ۲ مامور کنترل را در ورودی بندر دیر استان بوشهر زیر گرفت

خودرو وانت ۲ مامور کنترل را در ورودی بندر دیر استان بوشهر زیر گرفت

دادستان انقلاب اسلامی شهرستان دیر استان بوشهر گفت: ۲ تن از نیروهای که در گیت ایست و بازرسی غربی شهر دیر در حال کنترل خودروها با پلاک‌های غیر بومی و جلوگیری از ورود آنان به داخل شهر برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس بودند، توسط راننده وانت سایپا با پلاک غیر بومی بطور عمدی زیر گرفته و مصدوم شدند.

توقیف تریلری که خودرو‌های پلاک تهران را به بوشهر آورده بود

یک دستگاه تریلر با ۸ دستگاه خودرو پلاک تهران در خیابان طالقانی به وسیله پلیس راهور توقیف شد که صاحبان خودرو از طریق هوایی وارد بوشهر شده و خودرو‌های خود را با تریلر فرستاده بودند تا مورد استفاده قرار دهند که با هوشیاری پلیس راهور این خودرو‌ها متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

ویروس کرونا را تصمیمات سیاسی، امنیتی، مذهبی و اجتماعی کنترل می‌کند نه پزشکی

دبیر ستاد استانی مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: ویروس کرونا را تصمیم‌های سیاسی، امنیتی، مذهبی و اجتماعی کنترل می‌کند و نه پزشکی و نقش پزشکان در هنگام تعلل سیاسیون برجسته می‌شود که خود آن‌ها هم قربانی تعلل می‌شوند.

قبل از شکل‌گیری زنجیره کرونا در «عسلویه» کاری کنید!

میزان سرمایه گذاری صنعت نفت در عسلویه و درآمد‌های حاصل از آن موجب سرازیر شدن جمعیتی بالغ بر ۶۰ هزار نفر به این منطقه شده که این تمرکز جمعیتی از ابتدا نگرانی‌ها و چالش‌های زیادی به همراه داشته و امروز با شیوع ویروس کرونا در کشور این نگرانی بیش از پیش در میان مردم بومی خودنمایی می‌کند...
۶