تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

تکمیل پنجمین محموله واکسن کرونا با ورود ۴۴۴ هزار دوز به ایران

دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: با وارد شدن ۴۴۴ هزار دوز واکسن کرونا به ایران توسط جمعیت هلال احمر، پنجمین محموله هم تکمیل شد.

کد خبر: ۹۹۹۷۵
۱۵:۲۵ - ۲۰ تير ۱۴۰۰

تکمیل پنجمین محموله واکسن کرونا

دیدارنیوز ـ محمدحسن قوسیان مقدم با اعلام خبر تکمیل شدن پنجمین محموله واکسن کرونا به میزان یک میلیون و ۵۰۰ هزار دوز از سوی جمعیت هلال احمر، افزود: پنجشنبه هفته گذشته پنجمین محموله واکسن کرونا به میزان یک میلیون و ۵۶ هزار دوز را خریداری کرده و در فرودگاه امام خمینی تحویل وزارت بهداشت دادیم.


بیشتر بخوانید: ماجرای دزدیدن و خوردن گوشت مرده در شادگان خوزستان چیست؟


وی خاطرنشان کرد: ساعاتی قبل نیز در بیستمین روز از تیرماه ۱۴۰۰، باقیمانده پنجمین محموله به میزان ۴۴۴ هزار دوز از سوی جمعیت هلال احمر به کشور وارد و تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.

وی یادآور شد: تاکنون پنج میلیون و ۹۰۰ هزار دوز واکسن کرونا توسط جمعیت هلال احمر به کشور وارد شده است و طبق برنامه واردات واکسن ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا
برچسب ها: واکسن کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی