تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ورود دهمین محموله واکسن کرونا به کشور توسط هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: دهمین محموله واکسن تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر امروز یکشنبه در فرودگاه امام خمینی (ره) جهت توزیع در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.

کد خبر: ۱۰۲۹۲۵
۰۹:۰۹ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

دهمین محموله واکسن کرونا هلال احمر

دیدارنیوز ـ دکتر کریم همتی گفت: صبح امروز یکشنبه، ۱۰ تیرماه ۱۴۰۰، دهمین محموله واکسن تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر در فرودگاه امام خمینی (ره) جهت توزیع سریع در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.

وی گفت: در این مرحله یک میلیون و ۱۲۰ هزار دُز واکسن به کشور وارد شد. لازم به یادآوری است که تاکنون ۱۱ میلیون و ۵۲۰ هزار دز واکسن کرونا توسط ۱۲ پرواز به کشور منتقل شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، همتی افزود: جمعیت هلال احمر در تلاش است با کمک سایر دستگاه‌ها و شرکای بین المللی در امر تهیه و انتقال واکسن به داخل کشور همچون گذشته فعالیت داشته باشد و امیدوار است درصورت تامین اعتبار لازم، در ماه‌های آینده بتواند تعهد واردات ۳۰ میلیون دُز واکسن را انجام دهد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: واکسن کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی