تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

کریمی: کرمانشاهی قضاوت خوبی در بازی با گل گهر داشت

سرمربی تیم تراکتور در مورد برتری مقابل گل گهر و شرایط خوب این تیم برای کسب سهمیه آسیایی صحبت کرد.

کد خبر: ۹۹۹۴۰
۱۳:۵۵ - ۲۰ تير ۱۴۰۰

کریمی: کرمانشاهی قضاوت خوبی در بازی با گل گهر داشت

دیدارنیوز - فیروز کریمی درخصوص پیروزی تیمش در برابر گل‌گهر سیرجان، اظهار داشت: همانطور که انتظار داشتیم شاهد یک بازی سنگین، فیزیکی و پایاپای بودیم که به دلیل حساسیت و شرایط جدول هم تیم حریف و هم تیم ما به چیزی جز سه امتیاز بازی فکر نمی‌کردیم و همین شد که یک بازی پر تنش و هجومی را شاهد بودیم که موقعیت‌های زیادی داشت و خدا را شکر با تلاش مضاعف بچه‌ها توانستیم به هدف‌مان که کسب 3 امتیاز بود برسیم.

وی در مورد تلاش بازیکنان تیمش هم گفت: بازیکنانم از جانشان برای سه امتیاز بازی با گل‌گهر مایه گذاشتند و این پیروزی حاصل زحمات ارزشمند آن‌ها و دعای خیر هواداران باغیرتمان است. این پیروزی شیرین را به آن‌ها تقدیم می‌کنم.  ناگفته نماند که هرچقدر ما در این پیروزی سهیم هستیم رسول خطیبی نیز سهیم است و به هر حال برای تیم زحمت کشیده و جا دارد این پیروزی را به وی هم تبریک بگویم.

کریمی درباره داوری این دیدار نیز گفت: به نظرم آقای کرمانشاهی از داوران خوب فوتبال ما است که دیشب هم قضاوت خوبی انجام داد و جا دارد بابت قضاوت منصفانه به وی تبریک بگویم.

سرمربی تراکتور در پایان درخصوص اینکه به کسب سهمیه آسیایی امیدوار است، گفت: ما امیدمان به خداست، همه تلاش مان را تا آخرین بازی و آخرین دقیقه خواهیم کرد تا به این امر مهم دست یابیم، امیدوارم که این اتفاق شیرین رخ داده و پایان فصل سهمیه آسیایی که کمترین حق هواداران‌مان است به آن‌ها هدیه بدهیم.

منبع: ایلنا
برچسب ها: تراکتورسازی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی