تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

توضیحات سخنگوی گمرک درباره ازدحام در مرز نوردوز/ شرط تازه ارمنستان برای ورود ایرانیان

سخنگوی گمرک ایران تاکید کرد: وضعیت تردد مرزی مسافران ایرانی عازم ارمنستان از صبح امروز به حالت عادی بازگشته است و تراکم بالای جمعیت در مرز نوردوز وجود ندارد.

کد خبر: ۹۹۸۰۰
۱۵:۰۹ - ۱۹ تير ۱۴۰۰

توضیحات سخنگوی گمرک درباره ازدحام در مرز نوردوز

دیدارنیوز ـ سید روح‌الله لطیفی سخنگوی گمرک ایران گفت: ظرف دو روز گذشته ۱۸۰۰ ایرانی به مرز نوردوز برای ورود به ارمنستان و دریافت واکسن رایگان مراجعه کردند که به دلیل اقدام دولت ارمنستان در انجام تست کرونا برای ایرانیان وارد شده به انسوی مرز، ورود ایرانی‌ها به ارمنستان با کندی مواجه و منجر به ازدحام جمعیت در مرز نوردوز شد.

سخنگوی گمرک ایران اعلام کرد: با توجه به کند بودن خدمات مرتبط با انجام تست‌های کرونا توسط کشور ارمنستان در آنسوی مرز، تعداد مراجعین با انجام تست‌ها همخوان نبود و به همین دلیل تراکم بالایی از ایرانیان عازم ارمنستان در مرز نوردوز صورت گرفت.

او گفت: تراکم زیاد هموطنان در مرز نوردوز به اندازه‌ای بود که حتی خط جمعیتی روی پل مرزی هم رسید و عده‌ای از هموطنان نیز دچار گرمازدگی شدند که با همکاری تیم درمان ارمنستانی به مشکل این عزیزان رسیدگی شد.


بیشتر بخوانید: ماجرای دزدیدن و خوردن گوشت مرده در شادگان خوزستان چیست؟


روح‌الله لطیفی اعلام کرد: طرف ارمنستانی به ایران اعلام کرد که، چون روند انجام تست‌های کرونا در آنسوی مرز به کندی صورت می‌گیرد، زمانی که جمعیت روی پل مرزی نوروز تخلیه شد اقدام به اعزام دیگر مسافران شود.

منبع: همشهری
برچسب ها: ارمنستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی