تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سودای واکسیناسیون در آن سوی ارس

آن طور که در خبر‌ها آمده از بیست و چهارم تیرماه انجام واکسیناسیون برای مسافران در ارمنستان مشروط به اقامت ده روزه در آن کشور خواهد بود.

کد خبر: ۹۹۵۶۶
۱۱:۳۹ - ۱۷ تير ۱۴۰۰

سودای واکسیناسیون در آن سوی ارس

دیدارنیوز ـ هراسناکی جهش‌های دنباله دار ویروس کرونا که با دلواپسی برای به سرانجام نرسیدن خرید یا تولید واکسن همراه شده بسیاری از ایرانیان را واداشته تا خود را به هر راهی بیندازند و هر جان کندن و هزینه دادنی را به جان بخرند تا بلکه بتوانند در گوشه‌ای از جغرافیا‌های پیرامون واکسن مرغوب را همچون نوشدارویی دلخواه به کام خود کنند. هم از این رو به محض انتشار اخبار امکان پذیر شدن دریافت واکسن رایگان در یکی از کشور‌های همسایه شمال غربی-ارمنستان- ایرانیان پرشماری با مراجعه به دفاتر خدمات مسافرتی در تلاش برای رفتن به سفر واکسیناسیون جان دوباره‌ای به صنعت گردشگری آن سامان داده اند. به نحوی که دفاتر خدمات مسافرتی هم انجام تور سفر به ارمنستان را به روز‌های پایانی تیر ماه حوالت کرده اند.

حالا هم خبر تازه تری آمده که از بیست و چهارم تیرماه انجام واکسیناسیون برای مسافران در ارمنستان به شرط اقامت ده روزه میسر خواهد شد. گو اینکه این واکسن رایگان کرونا برای زمامداران ارمنستان فرصت‌های سودآور فراوانی به همراه دارد که نباید به آسانی از آن بگذرند.

اما گردانندگان تور‌های مسافرتی هم که کارشان رونقی گرفته برای برآوردن رفاه و آسودگی مسافران چه خدماتی عرضه می‌کنند. مسوول یک آژانس مسافرتی در پاسخ به میزان از اقدام‌های در دست انجام برای مسافران ارمنستان می‌گوید: این تور دارای لیدر است. همچنین در این تور یک گشت شهری همراه با ناهار برگزار خواهد شد. در این تور سیم کارت ارائه خواهد شد. مسافران این تور سه شب و چهار روز در هتل خواهند بود و خدمات هتل با صبحانه همراه خواهد بود.

سفر زمینی به کشور همسایه به قصد در امان ماندن از نحوست کرونا آن هم در محیط بسته اتوبوس خود می‌تواند در حکم سرکنگبینی باشد که صفرا می‌افزاید. مسوول آژانس، اما اطمینان می‌دهد تمهیدات لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌گیرد: ظرفیت مسافرگیری اتوبوس بیست و پنج نفر خواهد بود و تمام پروتکل‌های بهداشتی هم رعایت خواهد شد. مسافران این تور هفتاد و دو ساعت قبل از حرکت باید آزمایش پی سی آر بدهند.

اگر قرار بر دریافت واکسن باشد لازم است تا دوز دوم هم در فاصله‌ای معین تزریق شود. پس شاید لازم باشد عده‌ای از مسافران اقامتی مثلا بیست و هشت روزه در آنجا داشته باشند: مسافران این تور مشکلی برای اقامت طولانی ندارند، چون تا سی روز می‌توانند در ارمنستان بمانند. مسافران در این مدت می‌توانند در هتل بمانند. آنجا هتل سه ستاره با امکانات مناسب و هزینه به صرفه برای بیست و هشت روز اقامت وجود دارد. این هتل برای هر نفر در اتاق دو تخته دوازده میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت. این قیمت البته مربوط به پایین‌ترین سطح هتل‌ها در ارمنستان است. ضمن اینکه در این تور مسافرتی ویزا هم صادر نمی‌شود. فقط برای مسافران مهر ورود و خروج درج می‌شود.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی