تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

پوریا فیاضی از تیم ملی والیبال خداحافظی کرد

در پی خط خوردن پوریا فیاضی بازیکن تیم ملی والیبال ایران از ترکیب تیم ملی برای مسابقات المپیک توکیو، او از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

کد خبر: ۹۹۵۷۶
۱۲:۴۶ - ۱۷ تير ۱۴۰۰

پوریا فیاضی

 

دیدارنیوز: پوریا فیاضی ملی پوش والیبال ایران که این تیم را در لیگ ملت‌های والیبال در ایتالیا هم همراهی می‌کرد، با انتشار پیامی کناره گیری خود را از بازی‌های ملی اعلام کرد.

در بخشی از پیام فیاضی آمده است: «اگر مصدومیت‌ها نبود مطمئناً کیفیت بسیار بهتری شاهد بودید. امروز به ناچار باید به تاریخ بازی‌های ملی‌ام پایان بدهم و با داشتن وقت بیشتر با کیفیت همیشگی‌ام به استقبال بازی‌های باشگاهی بروم.»

خداحافظی ملی پوش والیبال ایران در آستانه المپیک توکیو و بعد از عدم حضورش در لیست نهایی ایران برای این مسابقات صورت گرفته است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی