تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
خرابکاری هسته‌ای در کرج تایید شد

آغاز گفتگو‌های ایران و عربستان

سخنگوی دولت درباره اقدام خرابکارانه در یکی از ساختمان‌های سازمان انرژی اتمی ایران واقع در اطراف کرج گفت: اصل خرابکاری تایید می‌کنم، ولی منجر به آسیب قابل توجه انسانی و تجهیزاتی نشده است.

کد خبر: ۹۹۵۰۹
۱۵:۴۲ - ۱۶ تير ۱۴۰۰

مذاکره گفتگو ایران و عربستان منطقه خاورمیانه

دیدارنیوز: سخنگوی دولت درباره اقدام خرابکارانه در یکی از ساختمان‌های سازمان انرژی اتمی ایران واقع در اطراف کرج در روز بیست و سوم ژوئن گفت: اصل خرابکاری تایید می‌کنم، ولی منجر به آسیب قابل توجه انسانی و تجهیزاتی نشده است. آسیب مختصری به سقف یکی از سوله‌ها وارد شده که در حال تعویض آن هستند.

سخنگوی دولت اعلام کرد که مذاکرات میان ایران و عربستان سعودی با اعتقاد راسخ ما در اولویت دادن به همسایگان آغاز شد.

علی ربیعی در نشست هفتگی خود با رسانه‌ها درباره ارزیابی از مذاکرات ایران وعربستان گفت:. ما همچنان معتقدیم که گفتگو به ویژه بین جوامع درون امت مسلمان تنها رچاه شایسته برای حل و فصل اختلافات میان آنهاست.

وی افزود: در گفتگو‌هایی که تا کنون بین دو طرف انجام شده مسائل میان دو کشور از موضعی دوستانه و با حسن نیت به بحث گذاشته شده و پیشرفت‌هایی هم حاصل شده است.

ربیعی تأکید کرد:ما درک می‌کنیم که در برخی موارد ممکن است اختلافات، پیچیدگی‌هایی داشته باشد که حل آن‌ها به زمان نیاز دارد.

سخنگوی دولت یادآور شد: ما این گفتگو‌ها و ادامه آن تا به حداقل رساندن اختلاف نظر‌ها را مثبت ارزیابی می‌کنیم و همواره آمادگی داریم که با تکیه بر حسن نیت متقابل و تامین منافع و رفع نگرانی‌های دو طرف این گفتگو را با جدیت ادامه بدهیم.

وی گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران سیاست مشخص تحت عنوان سیاست همسایگی و منطقه گرایی است. امنیت منطقه و عدم سوء استفاده از کشور‌ها به بهانه‌های امنیتی حضور همه کشور‌های منطقه در کنار هم است.

سخنگوی دولت درباره اقدام خرابکارانه در یکی از ساختمان‌های سازمان انرژی اتمی ایران واقع در اطراف کرج در روز بیست و سوم ژوئن گفت: اصل خرابکاری تایید می‌کنم، ولی منجر به آسیب قابل توجه انسانی و تجهیزاتی نشده است. آسیب مختصری به سقف یکی از سوله‌ها وارد شده که در حال تعویض آن هستند.

وی ادامه داد: عکس هوایی که در برخی رسانه‌ها از آسیب وارده به این سایت منتشر شده، در واقع تصویری است که بعد از برداشتن سقف جهت تعمیر، به صورت عکس هوایی گرفته اند و تفاسیر انجام گرفته در فضای رسانه‌ای دقیق نیست.

ربیعی تاکید کرد: کنون همه شاهد بودند هر خرابکاری صورت گرفت توان ایران افزایش یافت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی