تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

لوله PVC برق را از کجا ارزان بخریم؟

در این مطلب به مهم‌ترین مزایای استفاده از لوله PVC برق و نیز روش خرید ارزان این محصول پرداخته شده است.

کد خبر: ۹۹۴۳۶
۱۱:۱۲ - ۱۶ تير ۱۴۰۰

دیدارنیوز: همانطور که میدانید یکی از مهمترین کار‌ها برای تکمیل شدن پروژه‌های ساختمانی، سیم کشی آن ساختمان است و صد البته از خطرناک‌ترین امور اگر از روی اصول و قوانین انجام نشود. حال از کار‌هایی که برای ایجاد امنیت صورت میگیرد، استفاده از انواع لوله‌های محافظ الکتریکی است که یکی از این انواع لوله ها، لوله‌های پی وی سی برق (لوله برق pvc) هستند. در ادامه شرکت نوین لوله اطلاعاتی را درباره این لوله‌ها گرد آوری کرده که مطمئنا مطالعه آن خالی از لطف نیست.

لوله PVC برق را از کجا ارزان بخریم؟

درباره‌ نوین لوله

قبل از آشنا شدن با لوله پی وی سی بهتر است یکی از چند تولید کننده معتبر این نوع لوله‌ها را بشناسید. نوین لوله؛ شرکتی که همواره سعی بر آن دارد تا محصولاتی را با استفاده از تکنولوژی‌های روز، مرغوب‌ترین مواد و با کیفیت بالا تولید و با بهترین قیمت به بازار عرضه کند. از جمله محصولات تولیدی این مجموعه شامل لوله‌های پلی آمید خط دار، دو جداره به صورت شاخه‌ای و کلاف، لوله‌های خرطومی در سایز‌های ۱۱ و ۱۳ و ۱۶ رنگی و طرح نسوز، لوله‌های pvc سه ستاره نوین نسوز سمنان، تولید کننده اتصالات لوله زانو‌های pvc، قوطی کلید، زانو، تقسیم، فرم، جعبه مینیاتوری است. همچنین نمایندگی لوله‌های pvc سمنان و گلپایگان و خرطومی نسوز و داکت و عامل فروش سیم و کابل استاندارد و پخش لوازم برقی نیز است.

آدرس: تهران. لاله زار جنوبی. پاساژ بزرگ نور. طبقه همکف. پلاک ۳۲،
۰۲۱-۳۳۹۲۳۸۵۷ - ۰۲۱-۳۳۹۲۴۲۹۵ - ۰۹۱۲۲۸۴۸۶۸۲ - ۰۹۱۹۲۸۴۸۶۸۲

چیزی درباره‌ لوله PVC و اهمیت استفاده از آن میدانید؟

لوله‌های PVC در سال ۱۸۷۲ توسط یک شیمیدان آلمانی به نام E أ ugen Baumann کشف شد و در اوایل قرن بیستم شرکت B.F. Goodrich توانست میزان انعطاف پذیری آن را با اضافه کردن موادی دیگر بالا برده که میبینیم امروزه به وفور از این لوله‌ها برای اهداف تجاری استفاده میشود. چرا که به عنوان بهترین پوشش محافظ برای سیم‌ها و هادی‌های جریان الکتریکی از آن استفاده میشود و نام دیگرشان لوله‌های برق کاندوئیت است.

مشاهده محصولات نوین لوله: لوله برق پلی آمید

مزایای مهمی که باعث استفاده گسترده از این لوله‌ها میشود عبارتند از:

مقاومت بالا در برابر خورندگی توسط مواد شیمیایی و حلال، وزن سبک، انعطاف پذیری بالا، اتصال و نصب راحت و دوام و طول عمر بالا است. همچنین در برابر فشار و شکستن مقاوم بوده و در برابر خطرات احتمالی مثل جویده شدن توسط موش و ... میتوانند در امان باشند. بزرگ‌ترین نکته مثبت این لوله ها، نارسانابودن شان است و در صورت بروز هر گونه مشکلی برای سیم‌های برق از امنیت بالا برخوردارند؛ لذا میتوان گفت که امروزه لوله‌های برق PVC میتوانند جایگزینی مناسب برای انواع کاندوئیت‌های فلزی، فولادی، گالوانیزه و … باشند.

لوله PVC برق را از کجا ارزان بخریم؟

خرید و فروش لوله پی وی سی برق با بهترین قیمت و برند معتبر از کجا؟

با توجه به دلایل ذکر شده بالا برای تولید لوله پی وی سی، تولیدکنندگان زیادی هستند که این نوع لوله را به بازار ارائه کرده و باید گفت هر یک از این تولیدکنندگان با توجه به ملاک‌هایی نظیر ابعاد لوله و حجم لوله و طول عمر و موارد دیگر قیمت گذاری را انجام میدهند. برای انتخاب بهترین برند نیز باید به فاکتور‌هایی مثل کیفیت محصول، خدمات پس از فروش و قیمت آن توجه کرد که مسلماً هر برندی این موارد را رعایت نماید، محبوبیت بیشتری را در بازار کسب خواهد نمود. حال یکی از این تولیدکنندگان که از قواعد ذکر شده مستثنی نیست و باتجربه در امر تولید انواع لوله‌های برق، شرکت نوین لوله است که شما میتوانید با مراجعه به این شرکت به صورت حضوری و یا تلفنی، هر آنچه را که نیاز دارید، سفارش داده و خریداری نمایید.

مشاهده محصولات نوین لوله: قیمت لوله خرطومی

برچسب ها: بازرگانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی