تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

استقلال، بند جدایی بی قید و شرط امیر قلعه نویی از گل‌گهر؟

استقلال، بند جدایی بی قید و شرط امیر قلعه نویی از گل‌گهر؟ در حالی که امیر قلعه نویی یک فصل دیگر قرارداد خود را با باشگاه گل‌گهر منعقد کرده، اما درباره نحوه قرارداد او با باشگاه گل گهر سیرجان خبر‌های جالبی به گوش می‌رسد.

کد خبر: ۹۹۴۲۳
۰۹:۵۸ - ۱۶ تير ۱۴۰۰

امیر قلعه نویی فرهاد مجیدی

دیدارنیوز - امیر قلعه نویی که فصل پیش رقم قابل توجهی از مدیران این باشگاه دستمزد گرفته گفته می‌شود شروط عجیبی را در قرارداد خود لحاظ کرده است. یکی از این شروط جدایی بی‌قید و شرط از گل گهر و پیوستن به استقلال است.

اینطور که گفته می‌شود سرمربی تیم گل گهر در قرارداد خود بند انتقال به استقلال را گنجانده و به همین دلیل حاضر شده برای یک فصل دیگر قراردادش را با این باشگاه تمدید کند. البته مسئولان باشگاه گل گهر چنین بندی را تأیید نکرده‌اند، اما گفته می‌شود قلعه نویی پیش‌بینی می‌کند که شاید شرایط در استقلال به گونه‌ای پیش برود که او دوباره به این باشگاه بازگردد که اگر قرار بر وقوع این اتفاق باشد، باشگاه گل گهر سیرجان باید با این انتقال موافقت کند.

 


بیشتر بخوانید: بمب نقل و انتقالاتی؛ یک پرسپولیسی دیگر استقلالی می‌شود؟


در واقع قلعه نویی نخواسته مانند فکری در فضای تنش‌زا از گل گهر جدا شود، چون فکری در زمان جدایی از نساجی با مشکلاتی مواجه شد و حتی میان او و مدیران این باشگاه اختلاف‌های عمیقی به وجود آمد. به هر حال این ماجرا می‌تواند در پس زمینه ذهن هواداران استقلال باشد هرچند که این روز‌ها غالب آبی دلان دوست دارند مجیدی به کارش با این باشگاه ادامه داده و حمایت حداکثری هم از او انجام می‌شود، اما آینده غیرقابل پیش بینی است و احتمال دارد هراتفاقی رخ دهد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی