تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

استقلال ۲ ـ تراکتور ۱، دبل قایدی فیروز را مات کرد

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران امشب با انجام هفت مسابقه برگزار می‌شود و استقلال در تهران میزبان تراکتور تبریز است.

کد خبر: ۹۹۳۸۶
۲۰:۰۴ - ۱۵ تير ۱۴۰۰

استقلال صفر ـ تراکتور صفر

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: بازی حساس هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران بین استقلال و تراکتور در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود در حالی که تیم تبریزی با سرمربی جدید خود فیروز کریمی به تهران آمده است. تراکتور در اندیشه بازگشت به بالای جدول است و استقلال نیز همچنان قصد دارد فاصله امتیازی خود با پرسپولیس و سپاهان را کاهش دهد. پیام حیدری داور این مسابقه است و سعید علی نژادیان و فرهاد مروجی کمک‌های او هستند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، سیداحمد موسوی، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

ترکیب تراکتور: محمد رضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور ، هادی محمدی، پیمان کشاورز ، علی فتحی ، محمد عباس‌زاده ، محمد قنبری ، میلاد فخرالدینی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی و بهزاد سلامی

دقیقه 14: پاس خوب محمد نادری پشت محوطه جریمه به مهدی قایدی رسید و این بازیکن با ضربه ای فنی و بغل پا، توپش را به سمت دروازه اخباری فرستاد که با اختلافی اندک به بیرون رفت.

دقیقه 38: ارسال یک کرنر از سمت راست به روی دروازه تراکتور با ضربه سر ارسلان مطهری مواجه شد و این توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45+2: اشتباه بزرگ سعید ایران خواه باعث شد تا ارسلان مطهری در مصافی تک به تک با محمدرضا اخباری قرار بگیرد و در حالیکه قایدی در فرصت بهتری قرار داشت و اخباری نیز از دروازه بیرون آمده بود، مطهری ضربه اش را به سمت دروازه زد که با تکل بسیار خوب هادی محمدی مدافع تراکتور این توپ به بیرون رفت و در ادامه نیز داور خطای مطهری را به روی اخباری اعلام کرد.

نیمه دوم

گل اول استقلال: در دقیقه 53 توپ بلند استقلالی‌ها را مهدی قایدی با تیزهوشی و سرعت زیاد به فرصت تبدیل کرد و در مقابل اخباری با یک زیر توپ زدن دقیق دروازه تراکتور را باز کرد. 

گل دوم استقلال: در دقیقه 58 باز هم اشتباه دفاع تراکتور و محمد رضا اخباری باعث شد که قایدی دوباره توپ را دزدیده و در موقعیت مناسب با شوت دقیق گل دوم خودش و استقلال را به ثمر برساند.

تراکتور بعد از دریافت دو گل تلاش بیشتری برای جبران نتیجه کرد. فیروز کریمی چند تعویض انجام داد و تا دقیقه 80 نیز فرصت‌های قابل توجهی ایجاد کرد اما حسینی تسلیم نشد.

گل اول تراکتور: در دقیقه 93 ضربه کاشته به سود تراکتور اعلام شد و امین اسدی با ضربه سر آن را به گل اول تیمش تبذیل کرد. 

دقیقه 95: هرویه میلیچ ضربه کاشته استقلال را به دیوار دفاعی تراکتور کوبید و این آخرین اتفاق بازی بود. 

بازی با پیروز استقلال به پایان رسید تا آبی‌ها همچنان در کورس بالای جدول باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی