تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مشکل مسکن خبرنگاران حل خواهد شد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: با روی کار آمدن دولت جدید از هر نظر شرایط برای رسیدگی به مشکلات خبرنگاران فراهم می‌شود و باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم.

کد خبر: ۹۹۱۰۹
۱۳:۰۹ - ۱۴ تير ۱۴۰۰

مسکن خبرنگاران حل خواهد شد

دیدارنیوز ـ عباس مقتدایی، در جلسه بررسی مشکلات خبرنگاران که در خانه مطبوعات استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: برای مسائل خبرنگاران پیگیری‌های خوبی را در بحث بودجه داشتیم که البته رای دو سوم لازم را نیاورد. شما مدیران رسانه‌ها جلسات کارگاهی را تشکیل دهید تا در این کارگاه‌ها مسائل و دغدغه‌های خبرنگاران مطرح شود.

مقتدایی تصریح کرد: مسائل خبرنگاران سهل الوصول است و درباره دادن زمین به خبرنگاران پیگیری‌هایی انجام شده است. یک نماینده مجلس باید به مسائل ۱۰۲ صنف مختلف رسیدگی کند. مدیران خانه مطبوعات بدانند که نمایندگان مجلس پشت آنان خواهند بود و آمادگی گذاشتن جلسه هفتگی برای حل مشکلات خبرنگاران را داریم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: از این بازه زمانی سه ماهه می‌توانیم استفاده کنیم و از مدیران فعلی استان قول همکاری برای حل مشکلات خبرنگاران‌را بگیریم تا مدیران بعدی در عمل انجام شده قرار بگیرند.

وی افزود: برای بحث بیمه خبرنگاران این قشر را به چند طبقه و بخش تقسیم کنیم و مشکلات هر بخش را جدا بررسی می‌کنیم. در بحث امنیت شغلی باید در دراز مدت با دولت بعدی همفکری کنیم و در کوتاه مدت در این باره نمی‌توان کاری انجام داد. اگر زودتر بفهمیم وزیر فرهنگ چه کسی خواهد شد می‌توانیم این دغدغه‌ها را مطرح کنیم.

مقتدایی گفت: مطالبات خود را به شکل منطقی مطرح کنید. هم اکنون بیش از هر زمان دیگری فرصت برای رسیدگی به مطالبات اهالی رسانه با تغییر دولت به وجود آمده است. در فضای تفاهمی می‌توان این موارد را رسیدگی کرد. مسئولان مربوطه پذیرفته اند که مشکل مسکن خبرنگاران را حل کنند و قول داده اند در صورت دادن زمین، وام ساخت مسکن را نیز پرداخت کنند.

در این جلسه تعدادی از مدیران رسانه‌های استان و خانه مطبوعات بر لزوم پویا و به روز کردن قانون مطبوعات، دادن طرح به مجلس برای اصلاح ماهوی قانون مطبوعات، از جنس رسانه بودن وزیر ارشاد، داشتن نظام صنفی موثر برای اصحاب رسانه، احیای نظام صنفی مطبوعات، حل مشکل مسکن خبرنگاران و داشتن ثبات شغلی این قشر تاکید کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی