تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

سی‌ان‌ان: تهران تا قبل از احیای برجام، اجازه دسترسی به تصاویر مراکز هسته‌ای را نمی‌دهد

سی‌ان‌ان به نقل از یک مقام بلندپایه ایرانی که نامی از او برده نشده گفته است جمهوری اسلامی قصد دارد تا زمانی که توافق برجام احیا نشده، مانع از مشاهده داده‌های تاسیسات هسته‌ای خود توسط ماموران آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شود.

کد خبر: ۹۸۷۰۹
۱۱:۵۶ - ۱۲ تير ۱۴۰۰

سی‌ان‌ان: تهران تا قبل از احیای برجام، اجازه دسترسی به تصاویر مراکز هسته‌ای را نمی‌دهد

دیدارنیوز - به گزارش «انتخاب»، سی‌ان‌ان نوشته است که چنین کاری به منظور فشار بر طرف‌های مذاکره کننده در وین اتریش برای برگرداندن آمریکا به برجام است.

مقامی که سی‌ان‌ان با او مذاکره کرده گفته است جمهوری اسلامی "تصمیمی" برای از بین بردن داده‌های مراکز هسته‌ای خود تا زمان ادامه مذاکرات وین ندارد.

این مقام ایرانی تصریح کرده که اگر مذاکرات وین با موفقیت همراه باشد، کشورش قطعا تصاویر دوربین‌های نظارتی را به آژانس انرژی نشان خواهد داد.

بر اساس توافق موقت ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی، دوربین‌های این آژانس در تاسیسات هسته ای ایران فعالیت می‌کنند اما دسترسی به ذخایر آن محدود شده است. این توافق در ابتدا سه ماهه بود و سپس برای یک ماه دیگر تمدید شد اما مهلت آن پایان یافته و مذاکرات برای تمدید آن تا کنون نتیجه‌ای به همراه نداشته است.

مقام ایرانی که سمت او مشخص نشده به سی‌ان‌ان گفته است در اختیار گذاشتن این تصاویر به نحوه پیشبرد مذاکرات بستگی دارد. او گفته است "اگر آنها به توافقی برسند، در همکاری و درک بهتر از جمله شفافیت باز خواهد شد."


منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
کرامت سلیمی
|
United States of America
|
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
0
همانطوریکه دولت امریکا به ادعای ایران در مورد غنی سازی 60 و 90 درصد اهمیتی نداد به حذف دوربین های نظارتی نیز اهمیتی نمی دهد و هیچ اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.

دلیلش هم این است که دولتمردان امریکایی می دانند سلاح اتمی مطلقا وجود خارجی ندارد

انرژی هسته ای و بازی برجام یک بازی کثیف سیاسیست و امریکا برای همیشه خود را از این بازی بیرون برده است.

روسیه یک کشور طفیلی و جیره خوار است که مدتها نقش دروغین ابرقدرت اتمی رقیب امریکا را بازی می کرد تا باور وجود سلاح اتمی به جهانیان القا شود و ملتها را در ترس و وحشت نگاه دارند و به بردگی بگیرند. و دولت امریکا هم لقمه نانی در کاسه روسها می گذاشت تا این نقش دروغین روسیه ادامه یابد.

با خروج امریکا از برجام کاسه روسیه خالی مانده و روسیه نگران اینده خود می باشد.

امریکا دیگر برجام برایش اهمیتی ندارد و تمام تلاش خود را در ساخت دیوار مکزیک گذاشته است.

دنیا در استانه یک قحطی بزرگ است.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی