تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ممنوعیت استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز تهران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: اجازه آبیاری فضای سبز به شهرداری مناطق ۲۲گانه تهران و شهرستان‌های استان را نخواهیم داد.

کد خبر: ۹۸۶۹۶
۱۱:۲۱ - ۱۲ تير ۱۴۰۰

ممنوعیت استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز

دیدارنیوز ـ بر اساس تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت نیرو و شهرداری تهران میزان استفاده از منابع آب‌های زیرزمینی برای آبیاری فضای سبز در تهران تا سال ۱۴۱۰ به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد و منبع اصلی تأمین آبیاری تهران پساب تصفیه‌خانه‌های فاضلاب خواهد بود.

محمدرضا بختیاری مدیرعامل آبفای استان تهران در این رابطه اعلام کرد: شهرداری‌هایی که از آب شرب برای آبیاری استفاده کنند؛ دستور قطع آب آن اداره را صادر می‌کنیم.

وی با اشاره به کسری ۳۶۰ میلیون مترمکعبی منابع آبی پایتخت نسبت به سال پیش افزود: امسال تابستان سختی پیش رو داریم و با وجود کاهش شدید ذخایر آبی به‌هیچ عنوان قطع آب و جیره‌بندی در استان را نخواهیم داشت، اما با مشترکان پرمصرف و بدمصرف برخورد خواهد شد.

به گفته مدیرعامل آبفای استان تهران تاکنون به مشترکان پرمصرف از جمله صاحبان ویلاها، واحد‌های صنعتی و خانگی اخطار‌های جدی داده شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی