تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سخنگوی اتحاد ملت: مخالف شکل‌گیری دولتی کارآمد برای حل مشکلات کشور نیستیم

سخنگوی حزب اتحاد ملت به تشریح موارد ضروری که یک دولت کارآمد باید به آن توجه کند پرداخت.

کد خبر: ۹۸۶۵۴
۰۹:۲۰ - ۱۲ تير ۱۴۰۰

سخنگوی اتحاد ملت: مخالف شکل‌گیری دولتی کارآمد برای حل مشکلات کشور نیستیم

دیدارنیوز - حسین نورانی‌نژاد در ارتباط با تشکیل کابینه دولت منتخب اظهار کرد: اولین نکته این است که باید یادآور شویم موفقیت هر دولتی در خدمت به مردم، منافع ملی و کسب موفقیت ملی است؛ در ادامه افتخارش برای هر رییس دولت و کابینه‌ای است که آن را رقم زده باشد.

وی ادامه داد: حالا در این میان اختلافاتی وجود دارد، که گاه در تعریف مصادیق منافع ملی است و گاه در روش‌های رسیدن به آن. لذا تا جایی که دولت آقای رییسی بتواند باری از مشکلات عدیده مردم بردارد، به مسایلی چون معیشت و اشتغال و رکود و تورم فعلی خاتمه دهد، تحریم‌ها را با دیپلماسی برجامی چنانکه در مناظره‌ها اعلام کردند با قدرت حل کنند، آزادی‌های اجتماعی و فرهنگی را پاس بدارد و به احقاق حقوق شهروندی کمک کند، هم به نفع مردم و دولت است.
این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: در چنین حالتی حمایت و احترام منتقدانی چون اصلاح‌طلبان که هدفی جز خیر عمومی ندارند را نیز به دنبال خواهند داشت.

نورانی‌نژاد گفت: لذا ما نه تنها مخالف شکل‌گیری دولتی کارآمد برای حل مشکلات کشور و مردم نیستیم که هر کمکی هم در توانمان باشد برای این هدف مضایقه نخواهیم کرد.
وی گفت: برای نیل به چنین هدفی، آقای رییسی باید همچنان‌که در مناظره‌های انتخاباتی نشان دادند که از گرایش‌ها و مطالبات مردم بی‌خبر نیستند، در راستای همان‌ها گام بردارند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آقای رییسی هیچ کلامی در دفاع از سانسور، محدود کردن رسانه‌ها و بستن باب نقد، بستن فضای مجازی، امنیتی و پلیسی کردن جامعه با ابزاری چون گشت ارشاد، در افتادن با دیگر کشورها در قالب دیپلماسی تهاجمی و از این قبیل نگفتند. نه تنها اینها را نگفتند که بر خلاف آنها هم وعده‌ها و شعارهای بسیار دارند. 

سخنگوی حزب اتحاد ملت گفت: در این راستا بدیهی است که ترکیب کابینه اهمیت زیادی در توفیقات دولت خواهد داشت. انتخاب وزرایی که نگاه حل مساله‌ای داشته باشند و با توجه به یکدستی قوای سه‌گانه و نهادهای انتخابی و انتصابی و بی‌دغدغه و بدون مانع بودن‌شان با سرعت به سمت حل مسائل مردم و کشور بروند از اهمیت بسزایی برخوردار خواهد بود. 


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی