تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
حریرچی عنوان کرد

افزایش میزان بستری کرونا در سیستان و بلوچستان فراتر از متوسط کشوری

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای نخستین بار در چند روز اخیر میزان موارد سرپایی و بستری کرونا در استان سیستان و بلوچستان از متوسط کشوری فراتر رفته است.

کد خبر: ۹۸۴۹۰
۰۸:۵۸ - ۱۰ تير ۱۴۰۰

حریرچی افزایش میزان بستری کرونا در سیستان و بلوچستان

دیدارنیوز ـ ایرج حریرچی روز پنجشنبه در سفر به زاهدن اظهارداشت: در سیستان و بلوچستان به دلیل شرایط اقلیمی و فاصله گذاری اجتماعی در اوج گیری‌های قبلی کرونا میزان آمار بستری و مرگ و میر حتی به متوسط کشوری نرسیده بود، باید توجه داشت ایمنی اکتسابی چندانی نسبت به سایر استان‌ها در این استان وجود ندارد.

وی افزود: از طرفی ویروس دلتا از جنوب شرقی وارد کشور شده و با توجه به خواستگاه این ویروس در هند و شرایطی که در افغانستان به وجود آمده احتمال افزایش مهاجرت به ایران از مسیر‌های مختلف وجود دارد.

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: همچنین شاهد افزایش موارد بیکاری در سیستان و بلوچستان هستیم و هم‌اینک ٧٢٠ بیمار کرونایی بستری در این استان داریم.

وی با درخواست از مردم برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی افزود: می‌دانیم مردم در فشار قرار دارند و از نظر اقتصادی دچار مشکل هستند، اما خواهش می‌کنیم مردم بویژه در استان‌های جنوبی همکاری کنند تا با رعایت دستورالعمل‌ها و واکسیناسیون سریع و گسترده در آینده نزدیک بتوانیم از بیماری رهایی پیدا کنیم.

گفتنی است: ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه چهارشنبه به منظور بازدید میدانی از بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان و بررسی آخرین وضعیت ویروس کرونا وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد.

شرکت در ستاد کرونا سیستان و بلوچستان از مهمترین برنامه‌های سفر یک روزه حریرچی به زاهدان است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی