تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

جواد عزتی و شهاب حسینی به تلویزیون می‌آیند/ آی‌فیلم کودکان در راه است

مدیر پخش شبکه آی‌فیلم ضمن اعلام سریال‌های جدید این شبکه تلویزیونی اعلام کرد فعالیت بخش کودکانه آی‌فیلم از سال آینده آغاز می‌شود.

کد خبر: ۹۸۴۵۱
۱۵:۱۵ - ۰۹ تير ۱۴۰۰

ورود جواد عزتی و شهاب حسینی به تلویزیون

دیدارنیوز ـ امیر بیرامی مدیر تأمین و پخش شبکه آی‌فیلم خبر‌هایی از سریال‌های جدید این شبکه تلویزیونی بود که به پخش سریال «دردسر‌های عظیم» با بازی جواد عزتی از روز پنجشنبه ۱۰ تیر خبر داد. او گفت: این سریال تلویزیونی جایگزین مجموعه «پاورچین» مهران مدیری خواهد شد و هر روز از ساعت ۱۸ روی آنتن خواهد رفت. کاری که بینندگان زیادی دارد و بازپخش آن ساعت‌های ۲ بامداد و ۱۰ صبح خواهد بود.

وی درباره اضافه شدن «شوق پرواز» شهاب حسینی و سریال «هشت بهشت» تأکید کرد: قرار است دو هفته آینده سریال «شوق پرواز» مرحوم یدالله صمدی با بازی شهاب حسینی جایگزین سریال «برادر» شود که این شب‌ها ساعت ۲۰ روی آنتن می‌رود و همچنین سریال «زیر همکف» جایگزین سریال «دوپینگ» می‌شود که ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود.

بیرامی درباره نبود برنامه‌های ویژه کودکان در این شبکه گفت: خانواده‌ها این روز‌ها دسترسی‌شان به فضایی غیر از تلویزیون بیشتر از گذشته است و به جای تلویزیون در VOD ها، فضای مجازی یا در میان کارتون‌ها، انیمیشن‌ها و فیلم‌های خارجی دنبال نیازمندی‌هایشان می‌روند. به همین دلیل برای کودکان باکسی جداگانه برای سال آینده خواهیم داشت.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی