تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

قطع برق ۵۰۰ دستگاه اجرایی در تهران با هدف جلوگیری از خاموشی‌ها

پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو اعلام کرد: با هدف جلوگیری از بروز خاموشی در پایتخت، برق حدود ۵۰۰ اداره و دستگاه اجرایی پرمصرف در سال جاری قطع شده است.

کد خبر: ۹۸۴۴۴
۱۵:۰۶ - ۰۹ تير ۱۴۰۰

قطع برق برخی دستگاههای اجرایی در تهران

دیدارنیوز ـ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت:برای جلوگیری از بروز خاموشی در شبکه برق پایتخت طرح‌های متعددی به‌کار گرفته شده و تفاهم‌نامه‌های جداگانه‌ای نیز با مشترکان بزرگ به امضا رسیده است.

حسین صبوری تامین برق در تابستان سال جاری را به دلیل کاهش کم سابقه بارندگی‌ها دشوار دانست و از هموطنان ساکن تهران درخواست کرد تا با اعمال راهکار‌های مدیریت مصرف انرژی به پایداری شبکه توزیع برق پایتخت و جلوگیری از بروز خاموشی کمک کنند.

پیش ازاین سخنگوی صنعت برق گفته بود که روزانه به طور متوسط برق ۵۰ دستگاه و نهاد اجرایی که مدیریت مصرف را رعایت نکنند برای چند ساعت قطع می‌شود.

«مصطفی رجبی مشهدی» افزود: ابتدا به دستگاه‌ها اخطار داده خواهد شد و اگر جدی نگرفتند برق آنان برای چندین ساعت قطع خواهد شد.

وی ادامه داد: برخی دستگاه‌ها و نهاد‌ها دارای مولد‌های اضطراری برق هستند که باید برای کمک به شبکه برق وارد مدارکنند، این دستگاه‌ها اگر در این باره اقدام نکنند مورد بازخواست قرار خواهند گرفت.

برچسب ها: قطعی برق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی