تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ علی باقری: در کمتر از چند ثانیه به هرگونه حمله جدید اسرائیل پاسخ می‌دهیم
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ علی باقری: در کمتر از چند ثانیه به هرگونه حمله جدید اسرائیل پاسخ می‌دهیم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

رعایت پروتکل‌ها افزایش نیابد، خوزستان با چالش مواجه می‌شود

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با بیان اینکه بخش عمده‌ای از جامعه دچار عادی‌انگاری شده‌اند، گفت: به رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی نیاز داریم و اگر میزان رعایت پروتکل‌ها افزایش پیدا نکند، در استان خوزستان با چالشی جدی مواجه خواهیم شد.

کد خبر: ۹۸۳۸۷
۱۲:۱۶ - ۰۹ تير ۱۴۰۰

عدم رعایت پروتکل‌ها و چالش خوزستان

دیدارنیوز ـ ولی اله حیاتی در نشست قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا که (۸ تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: واقعیت این است با شرایطی که با آن مواجه هستیم و با توجه به موجی که در کشور شروع شده است و این میزان رعایت پروتکل‌ها در استان خوزستان؛ احتمال اینکه وارد موج پنجم بیماری شویم، وجود دارد.

وی افزود: اولین بحثی که باید مد نظر همه و به ویژه دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار بگیرد، موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی است؛ بنابراین باید بازدید‌های مشترک فرمانداری‌ها و طرح شهید سلیمانی تقویت شود.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بیان کرد: در بحث اطلاع‌رسانی، اداره‌کل ارشاد و صدا و سیما اقدامات خوبی انجام می‌دهند. شهرداری نیز در بحث اطلاع‌رسانی قرار بود در نقاط پرتراکم شهر بیلبورد‌هایی که در حوزه بهداشت تهیه شده است را نصب کند.

وی در خصوص وضعیت مرز‌های استان خوزستان، گفت: مرز‌های زمینی برای ورود مسافر همچنان مسدود است و آزمایشگاه برای انجام تست کرونا در مرز‌ها مستقر است. مرز‌های دریایی نیز تحت کنترل شدیدترین پروتکل‌ها هستند.

حیاتی تصریح کرد: متاسفانه بخش عمده‌ای از جامعه ما دچار عادی‌انگاری شده‌اند و خیال می‌کنند، چون شیب کرونا نزولی بوده، شرایط عادی است بنابراین پروتکل‌ها را زیرپا گذاشته‌اند.

وی افزود: در این شرایط، گرچه شیب بیماری کاهشی است، اما وضعیت شکننده است و هر آن ممکن است مجددا سیر صعودی پیدا کنیم لذا از هم‌استانی‌ها می‌خواهیم به جد به این موضوع توجه کنند.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به در پیش بودن برگزاری کنکور سراسری گفت: در خصوص برگزاری کنکور به دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله آب و برق و آتش‌نشانی اعلام کردیم که تمهیدات لازم را در نظر بگیرند. امنیت حوزه‌ها نیز برای ما مهم است و امیدواریم که آزمون با رعایت پروتکل‌ها برگزار شود.

حیاتی در ادامه با بیان اینکه فعالیت اصناف بر اساس رنگ‌بندی شهر‌ها است، افزود: از بازاریان و اصناف تشکر می‌کنم که همراهی خوبی داشتند. در خصوص طرح شهید سلیمانی خواهش می‌کنم علاوه بر کمک‌های استانی و امکانات سپاه، محل اعتبارات وزارت بهداشت نیز به کار گرفته شود.

وی گفت: به رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی نیاز داریم و اگر میزان رعایت پروتکل‌ها افزایش پیدا نکند، در استان خوزستان با چالشی جدی مواجه خواهیم شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی