تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

استقبال گروه‌های هدف از واکسیناسیون کرونا در شادگان رضایت بخش نیست

رئیس مرکز بهداشت شادگان با اشاره به استقبال ضعیف مردم این شهرستان از واکسیناسیون کرونا گفت:استقبال گروه‌های هدف برای تزریق واکسن کرونا در شادگان رضایت بخش نیست.

کد خبر: ۱۰۲۱۵۸
۱۱:۳۶ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰

نارضایتی از استقبال گروه‌های هدف شادگان از واکسیناسیون

دیدارنیوز ـ نورالله طاهری در نشست ستاد کرونای شهرستان شادگان افزود: در مرحله نخست سه هزار و ۱۵۶ نفر از مردم شهرستان شادگان واکسن دریافت کردند و در مرحله دوم نیز هزار و ۶۳ نفر تا کنون واکسن کرونا تزریق کرده اند.

وی اظهار داشت: بسیاری از افراد در شادگان از واکسیناسیون استقبال نمی‌کنند و با وجود تامین واکسن همچنان با عدم استقبال از سوی گروه‌های هدف مواجه‌ایم که نیاز است با فرهنگ سازی و تولید محتوا مردم را ترغیب به واکسیناسیون کنیم.

رئیس مرکز بهداشت شادگان بیان کرد: متاسفانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان شادگان کمتر از ۶۰ درصد است و اکثر ادارات شهرستان در رعایت دستورالعمل‌ها کوتاهی می‌کنند.

طاهری گفت: با ادامه این روند امکان ورود شهرستان به پیک بعدی کرونا وجود دارد ضمن اینکه با شناسایی دلتا کرونا در استان‌ها و شهر‌های همجوار امکان ابتلا به این ویروس جهش یافته وجود دارد.

سرپرست فرمانداری شادگان نیز گفت: اجرای مصوبات ستاد کرونا از سوی اصناف و ادارات شهرستان الزامی است و اعضای ستاد کرونا موظف اند در زمینه اجرای مصوبات، نظارت جدی اعمال کنند.

امید صبری‌پور اظهار داشت: به برخی از اصناف و ادارات شهرستان شادگان که مصوبات ستاد کرونا را رعایت نکرده بودند تذکر کتبی داده شد.

وی بر لزوم نظارت برای اجرای مصوبات ستاد کرونا تاکید کرد و افزود: اصناف و بازاریان ضمن رعایت مصوبات ستاد کرونای شهرستان در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام جدی بعمل آورند.

سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر اینکه در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی صنوف متخلف به مراجع قضایی معرفی می‌شوند، گفت: تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن، اداره بهداشت، سازمان صمت، بازرسی اصناف و بسیج اتاق اصناف بر رعایت دستورالعمل‌ها از سوی اصناف نظارت دارند.

صبری‌پور افزود: پس از پشت سرگذاشتن پیک سخت کرونا اینک در موقع حساسی بسر می‌بریم و برگزاری هرگونه مراسم و تجمع می‌تواند خطر جبران‌ناپذیری در پی داشته باشد لذا از مردم فهیم شادگان درخواست داریم با ماندن در خانه مانع گسترش این بیماری شوند.

وی بیان کرد: از آنجا که کرونا سلامت شهروندان و جامعه را به خطر انداخته است انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی در اجرایی کردن مصوبات ستاد کرونا سرعت عمل داشته باشند.

صبری‌پور گفت: هرچند استان‌های جنوبی کشور قرمز هستند، اما امیدوارم با استمرار اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و انجام اقدامات لازم شرایط را در عین اثبات به سمت وضعیت زرد سوق دهیم.

وی اظهار داشت: برای ما وضعیت نارنجی و قرمز فرق زیادی ندارد، شرایط مساعد نیست و اگر سهل انگاری شود و مسئولان پای کار نباشند و شهروندان همکاری بیشتری نکنند هر لحظه احتمال دارد وارد وضعیت قرمز شویم.

سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر ادامه نظارت بر اصناف و بازاریان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود:متصدیان و کارکنان نانوایی‌ها ملزم به استفاده از ماسک و دستکش در پخت و عرضه نان هستند ضمن اینکه دستگاه کارت خوان باید از سوی واحد‌های نانوایی نصب شود.

شادگان در ۷۰ کیومتری اهواز است و زیر نظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارد

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی