تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

اجرای طرح توزیع گوشت مرغ از طریق پست

معاون دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: طرح نظارت بر روند توزیع گوشت مرغ از طریق زیرساخت پست جمهوری اسلامی از یازدهم تیرماه جاری در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

کد خبر: ۹۸۲۲۵
۱۴:۲۱ - ۰۸ تير ۱۴۰۰

 توزیع گوشت مرغ از طریق پست

دیدارنیوز ـ حمید محله‌ای روز سه شنبه در نشست طرح نظارت بر روند توزیع گوشت مرغ از طریق پست به صورت ویدئوکنفرانسی با مسوولان صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان هرمزگان افزود: در این راستا محموله‌های مرغ که از کشتارگاه به عمده فروشی، خرده فروشی و یا رستوران‌ها ارسال می‌شود باید با زیرساخت شرکت پست بارکد نصب کنند تا در مقصد با این بارکد بازخوانی و توسط تحویل گیرنده دریافت شود.

وی بیان داشت: در این طرح از سامانه جامع تجارت وزارت صنعت، معدن و تجارت و زیرساخت شرکت ملی پست انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید: تسویه ۸۹ هزار میلیارد از بدهی به بازنشستگان و تغییر در پرداختی‌ها


معاون دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهارداشت: تمامی کشتارگاه‌های هرمزگان نیز موظف هستند میزان کشتار مرغ را در سامانه صنعت، معدن و تجارت درج کنند و بر این اساس کشتار و فروش، نیز در تمامی سطحا از عمده فروشی تا خرده فروشی در سامانه جامع تجارت ثبت نام شده باشند.

طرح توزیع گوشت مرغ از طریق پست از امشب به صورت آزمایشی درهرمزگان آغاز می‌شود

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این نشست گفت: طرح توزیع گوشت مرغ با استفاده از زیرساخت شرکت پست از امشب هشتم تیرماه جاری به صورت آزمایشی و از یازدهم این ماه به صورت رسمی با همکاری دستگاه‌های متولی در استان آغاز می‌شود.

خلیل قاسمی افزود: در این شرایط حساس باید محکم و با اقتدار با همکاری نهاد‌های نظارتی و قضایی بر تولید و توزیع گوشت مرغ نظارت کنیم تا مردم با کمبودی مواجه نشوند.

وی بیان داشت: نظارت بر تولید و توزیع مرغ یک مسیر و یک روند است که باید تمامی آن را به درستی دنبال کنیم و هیچ بخشی بدون نظارت نماند؛ در این صورت در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه خواهیم رسید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: هدف ما حمایت از تولید و تولیدکننده است و نظارت‌های سازمان در راستای حمایت از تولید و تولیدکنندگان و برخورد با افرادی است که ممکن است با تخلف احتمالی کارشکنی و فرصت طلبی کنند.

نیاز هرمزگان به گوشت مرغ با سرانه ۱۸ کیلوگرم، ۳۲ هزار و ۴۰ تن به صورت سالانه و ۹۰ تا ۱۱۰ تن به صورت روزانه می‌باشد.

مرغ گوشتی در کنار محصولاتی همچون تخم مرغ و گوشت قرمز از مواد مهم غذایی و در ارتباط مستقیم با امنیت غذایی است که شاخصی مهم در توسعه پایدار نیز محسوب می‌شود.

هرمزگان هم اکنون دارای ۲۶۰ واحد مرغداری فعال و حدود ۵۰ واحد مرغداری غیرفعال است که اقدام‌های لازم برای بازگرداندن واحد‌های غیرفعال به چرخه تولید آغاز شده است.

منبع: ایرنا
برچسب ها: قیمت مرغ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی