تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

کدام خودرو‌ها در صف رونمایی هستند؟

تمرکز خودرو‌های جدید امسال روی خودرو‌های هیبریدی خواهد بود.

کد خبر: ۹۷۹۹۸
۱۰:۴۹ - ۰۷ تير ۱۴۰۰

خودرو‌های در صف رونمایی

دیدارنیوز ـ اتوکار نوشت: سال قبل برای صنعت خودروسازی سال خوبی نبود و تحت تاثیر کاهش تقاضای ناشی از کرونا، بسیاری از خودروساز‌ها زیان مالی سنگینی را متحمل شدند. با این حال خودروسازان امیدوارند امسال با رونمایی از محصولات جدید، مجددا به مسیر سودآوری برسند.

DS ۹

این خودرو که توسط خودروساز فرانسوی دی اس عرضه خواهد شد قرار است رقیب خودرو‌های محبوبی نظیر Audi A ۴ و مرسدس بنز کلاس C باشد. این خودرو هم به صورت بنزینی و هم به صورت هیبریدی عرضه شده و از یک موتور توربو ۱.۶ لیتری بهره خواهد برد. این خودرو تنها در چین تولید و از آنجا به دیگر کشور‌ها صادر خواهد شد.

فراری پورتوفینو ام

این خودرو اسپورت توربوشارژ هشت سیلندری از یک موتور ۳.۹ لیتری بهره خواهد برد که توان ۵۹۲ تا ۶۱۲ اسب بخار را برای آن فراهم می‌کند. این خودرو تنها ۳.۵ثانیه زمان لازم دارد تا سرعت آن از صفر کیلومتر بر ساعت به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

مرسدس بنز GLS

این خودرو بزرگ‌ترین شاسی بلند تولیدی بنز خواهد بود و ۲۷۱۰ کیلوگرم وزن دارد. این خودرو توربوشارژ مجهز به یک موتور چهار لیتری هشت سیلندر خواهد بود و در ۴.۹ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.

پورشه تایکان کراس توریسمو

این خودرو برقی در اواخر ۲۰۲۱ رونمایی خواهد شد و توان آن بین ۶۷۱ تا ۷۵۱ اسب بخار متغیر خواهد بود. کلیه خودرو‌های این سری مجهز به موتور توربو هستند.

خودرو‌های در صف رونمایی

رنو آرکانا

برخلاف سری قبلی آرکانا که در بسیاری از کشور‌های اروپای غربی عرضه نشد، قرار است سری جدید که به صورت هیبریدی و نیمه هیبریدی عرضه خواهد شد در اروپای غربی و از جمله انگلیس عرضه شود.

خودرو‌های در صف رونمایی

پژو ۳۰۸

این خودرو که یکی از محبوب‌ترین محصولات پژو نیز محسوب می‌شود به صورت بنزینی و هیبریدی عرضه خواهد شد و با هر بار شارژ برقی می‌تواند مسافتی معادل ۳۷ مایل را طی کند.

خودرو‌های در صف رونمایی

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی