تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

کشف مزرعه بزرگ بیت‌کوین که برق یک شهرستان را مختل کرده بود!

فرمانده انتظامی البرز از کشف ۵۰۲ دستگاه ماینر به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال از یک کارگاه در شهرستان نظرآباد استان البرز خبر داد.

کد خبر: ۹۷۸۷۶
۱۴:۳۶ - ۰۶ تير ۱۴۰۰

کشف مزرعه بزرگ بیت‌کوین

دیدارنیوز ـ سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی البرز در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر این که اشخاصی بدون مجوز قانونی اقدام به راه اندازی و استخراج ارز دیجیتال در نظرآباد ‏می‌کنند و از طرف دیگر قطعی‌های متوالی برق در سطح شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی نظرآباد قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در بررسی‌های تخصصی ماموران مکان نگهداری دستگاه‌های ماینر و استخراج ارز دیجیتال در یک کارگاه در شهرک صنعتی نظرآباد شناسایی و تیمی از ماموران به کارگاه مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۵۰۲ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که بر اساس نظر کارشناسان، ارزش اموال کشف شده ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه مالک دستگاه‌های کشف شده دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار محمدیان در پایان با اشاره به نقش مخرب فعالیت غیرقانونی این گونه دستگاه‌ها در نظام اقتصادی کشور و شبکه توزیع و برق‌رسانی به دلیل مصرف بیش از اندازه برق، گفت: پلیس در برخورد با استخراج غیرقانونی ارز‌های دیجیتال جدی است و در راستای وظایف قانونی، آمادگی کامل برای همکاری با نهاد‌ها و ارگان‌های ذیربط مخصوصاً اداره برق در خصوص شناسایی، توقیف ماینر‌ها و جمع آوری مزارع غیرقانونی استخراج ارز‌های دیجیتال و همچنین دریافت اطلاعات مردمی در این خصوص از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ را دارد.

برچسب ها: ارز دیجیتال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی