تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

اشتباه یک هزار میلیارد دلاری دولت چین!/ میکرواستراتژی بیت‌کوین می‌خرد

مایکل سیلور، مدیرعامل میکرواستراتژی نسبت به اقدامات سختگیرانه دولت چین علیه رمزارز‌ها انتقاد کرد و گفت: اقدام دولت چین یک اشتباه هزار میلیارد دلاری است.

کد خبر: ۹۷۸۰۰
۰۸:۵۹ - ۰۶ تير ۱۴۰۰

اشتباه یک هزار میلیارد دلاری دولت چین

دیدارنیوز ـ مایکل سیلور، مدیرعامل میکرواستراتژی نسبت به اقدامات سختگیرانه دولت چین علیه رمزارز‌ها انتقاد کرد و گفت: اقدام دولت چین یک اشتباه یک تریلیون دلاری است.

این کارآفرین در نشست فناوری بلومبرگ گفت: چین ۵۰ درصد سهم بازار بیت‌کوین را در اختیار داشت و آن‌ها به طور میانگین سالانه ۱۰ میلیارد دلار از ارز دیجیتال درآمد کسب می‌کردند. همچنین مشاغل مرتبط با فناوری بلاکچین در چین سالی ۱۰۰ درصد رشد می‌کرد. اما سرکوب سخت‌گیرانه دولت بیت‌کوین را از این کشور خارج کرده است.

سیلور در ادامه گفت: سرکوب دولت چین برای استخراج‌کنندگان رمزارز گران تمام شد و طی چند هفته گذشته بسیاری از بزرگ‌ترین استخراج‌کنندگان بیت‌کوین در چین مجبور به انتقال عملیات استخراج به خارج از مرز‌ها کرده است. مقصد بیشتر استخراج‌کنندگان بیت‌کوین ایالت تگزاس در آمریکا است که انرژی ارزان در اختیار استخراج‌کنندگان بیت‌کوین قرار می‌دهد.

این در حالی است که فرانسیس سوارز، شهردار میامی گفته که شهر او از استخراج‌کنندگان آواره بیت‌کوین استقبال می‌کند.
[yektanet.com]میکرواستراتژی در ۲۱ ماه ژوئن حدود ۱۳ هزار بیت‌کوین خرید و دارایی بیت‌کوین این شرکت به ۱۰۰ هزار بیت‌کوین رسید که چیزی حدود ۳ میلیارد دلار است.

سیلور عقیده دارد خروج سریع چین از بازار رمزارز‌ها باعث پویایی بازار شده است و من عقیده دارم باید سرمایه‌گذاری بلندمدت روی این ارز داشت. بیت‌کوین غیرمادی‌ترین دارایی است.

سایلور بعد از مصاحبه با بلومبرگ در توئیتر نوشت: اگر می‌خواهید به میلیارد‌ها نفر شادی دهید، موسیقی دیجیتال گوش بدهید، اگر می‌خواهید به میلیارد‌ها نفر دانش بدهید به کتاب دیجیتال نیاز دارید، اما اگر می‌خواهیدبه ۵ میلیارد نفر ثروث بدهید به ارز دیجیتال نیاز خواهید داشت.

برچسب ها: ارز دیجیتال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی