تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

خنثی سازی توطئه سران نظام سابق سودان علیه انقلاب این کشور

کمیته مسئول "برچیدن و ریشه کن کردن" نظام سابق سودان از خنثی کردن تحرکات خطرناک رئیس جمهوری سابق این کشور و سران نظام او در زندان خبر داد.

کد خبر: ۹۷۷۲۹
۱۴:۳۷ - ۰۵ تير ۱۴۰۰

خنثی سازی توطئه سران نظام سابق سودان علیه انقلاب این کشور

دیدارنیوز - به نقل از سایت سودان تریبون، کمیته "برچیدن و ریشه کن کردن" نظام سابق سودان اعلام کرد که طرح برنامه ریزی شده رهبران نظام سابق این کشور و اجرای آن از طریق اقدام مسلحانه در ۳۰ ماه جاری میلادی را خنثی کرده است.
طبق اعلام این کمیته، ۲۰ عدد تلفن همراه از عمر البشیر، رئیس جمهوری سابق سودان و شماری از سران نظام او در زندان "کوپر" در خارطوم کشف و ضبط شد.

وجدی صالح، عضو کمیته مذکور در این باره گفت: این گوشی های همراه در اختیار البشیر، علی عثمان محمد طه و نافع علی نافع، به ترتیب معاون و دستیار سابق البشیر، عبد الرحیم محمد حسین، وزیر دفاع سابق سودان، ابراهیم عندور، عبد الباسط حمزه، کمال عبد اللطیف وعثمان محمد یوسف کبر بوده است.

وی تصریح کرد: از این تلفن‌ها برای برقراری ارتباطات داخلی و خارجی با اعضای گروهی استفاده می شد که پس از سقوط نظام سابق به خارج از کشور فرار کردند.

وجدی صالح ادامه داد: گوشی‌های همراه کشف شده حاوی اطلاعات مهمی در رابطه با طرحی برای ناکام گذاشتن انقلاب سودان است. سرویس‌های امنیتی اطلاعات مهمی را از این تلفن‌ها به دست آورده‌اند که نشان می‌دهد سران نظام عمر البشیر در داخل زندان با تعدادی از کادرهای مخفی فراری و گروه‌های در داخل کشور در ارتباط هستند و برخی از آنها ادعا می‌کنند که طرفداران شورای انتقالی سودان هستند.

صالح افزود: سرویس‌های امنیتی همچنین مراکز انتشار شایعات را در سه کشور تحت نظارت گروه‌هایی از داخل کشور با هدف ترویج علیه دولت انتقالی و نیروهای انقلاب رصد کرده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی