تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

ساعت پخش کلبه‌ای در مه تغییر کرد

ساعت پخش سریال «کلبه‌ای در مه» به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه‌کنندگی سعید پروینی تغییر کرد.

کد خبر: ۹۷۷۲۸
۱۴:۳۵ - ۰۵ تير ۱۴۰۰

تغییر ساعت پخش کلبه‌ای در مه

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی شبکه سه، سریال «کلبه‌ای در مه» به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی سعید پروینی این هفته حوالی ساعت ۲۲:۳۰ پخش می‌شود؛ چراکه مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا یورو ۲۰۲۰ از امشب آغاز خواهد شد.

در این سریال سام قریبیان، حسام محمودی‌فرد، مریم بوبانی، رزیتا غفاری، فرخ نعمتی، حمید ابراهیمی، آشا محرابی، شیوا ابراهیمی، سید مهرداد ضیایی، سودابه بیضایی، سیاوش چراغی پور، خشایار راد، سیده رویا حسینی، شهروز آقایی پور، رضا جوشنی، خشایار راد، محمد علی فرمند، فریده دریامج، ساقی زینتی و … به ایفای نقش پرداخته‌اند.

برچسب ها: تلویزیون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی