تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

اعتصاب ۱۱ تن از زندانیان در بند تشکیلات خودگردان فلسطین

رئیس جنبش حماس در خارج از اراضی اشغالی در تماسی تلفنی با همسر نزار بنات، فعال فلسطینی که توسط سرویس امنیتی کرانه باختری به شهادت رسید، شهادت وی را تسلیت گفت.

کد خبر: ۹۷۷۱۸
۱۴:۰۶ - ۰۵ تير ۱۴۰۰

اعتصاب ۱۱ تن از زندانیان در بند تشکیلات خودگردان فلسطین

دیدارنیوز - به نقل از سایت عربی ۲۱، خالد مشعل، رئیس جنبش حماس در خارج از اراضی اشغالی در گفت‌وگو تلفنی خود با همسر نزار بنات خاطرنشان کرد: دل‌های ما به خاطر جنایت شنیعی که در حق او (نزار بنات) شده است، قطعه قطعه و شکسته شده است اما ما به شجاعت و اصالت او افتخار می‌کنیم.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز اخیرا با ام کفاح، همسر شهید مبارز نزار بنات تلفنی صحبت کرد و به نمایندگی از ملت فلسطین و حماس شهادت او را تبریک و تسلیت گفت.
هنیه گفت که ترور نزار بنات تصویرگر تجاوز به تمامی نیروهای ملی و آزادگان فلسطینی است و مهر تایید بر مشی مقاومت زد. 

از سوی دیگر، ۱۱ تن از بازداشتیان سیاسی از روستای «عوریف» در زندان‌های تشکیلات خودگردان فلسطین دست به اعتصاب غذا زدند.
اعضای خانواده‌های بازداشتیان اعلام کردند که آنها از زمان بازداشتشان از شرایط بد زندان رنج می‌برند و مورد ضرب و شتم قرار گرفته و آنها را تحت فشار می‌گذارند تا در معرض شکنجه قرار گرفتن خود را انکار کنند.

این بازداشت‌های سیاسی در عوریف با آغاز نبرد «شمشیر قدس» در غزه با رژیم صهیونیستی انجام شد و اهالی این منطقه تظاهراتی در حمایت از گردان‌های قسام برگزار کردند.

از بازداشت شدگان یاسین شحادة، اسیر آزاد شده به همراه ۲۰ جوان دیگر از اهالی این شهرک در زندان اریحا از زمان آغاز نبرد شمشیر قدس است.

یاسین شحاده به خاطر شکنجه توانایی اجابت مزاج را از دست داده و ۲۰ کیلوگرم وزن کم کرد.
از سوی دیگر، دادگاه تشکیلات خودگردان فلسطین در نابلس محمد الکونی، اسیر آزاد شده را به رغم وضعیت سلامتی نامساعد و نیاز وی به یک عمل فوری، به مدت چهار روز بازداشت کرد.

وی در اعتراض به بازداشتش در زندان‌های تشکیلات خودگردان فلسطین از پنج روز پیش دست به اعتصاب غذا زده است.
طی سالهای گذشته، شکنجه در زندان‌های تشکیلات خودگردان فلسطین باعث به شهادت رسیدن ۱۵ شهروند فلسطینی از جمله آنها مجد البرغوثی و احمد حلاوه شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی