تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

واکنش حماس به ممنوعیت استفاده از پرچم و نمادهای آن در آلمان

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به تصمیم پارلمان آلمان در خصوص ممنوعیت استفاده از پرچم و نمادهای این جنبش در خاک این کشور واکنش نشان داد.

کد خبر: ۹۷۶۷۷
۱۲:۰۲ - ۰۵ تير ۱۴۰۰

واکنش حماس به ممنوعیت استفاده از پرچم و نمادهای آن در آلمان

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس خاطرنشان کرد، تصمیم پارلمان آلمان در خصوص ممنوعیت استفاده از پرچم و نمادهای این جنبش در کشورش، جانبداری واضح و آشکار از رژیم اشغالگر و اقدامات خصمانه و تجاوزکارانه آن توسط برخی احزاب آلمانی است.

وی در ادامه افزود، این تصمیم ادامه جنگ علیه روایت عادلانه فلسطینی و به نفع روایت دروغین اشغالگران است.
حازم قاسم همچنین تصریح کرد، این تصمیم تأسف‌بار و محکوم شدنی است و بیانگر آگاهی این طرف‌ها از عدالت مقاومت فلسطین به نمایندگی جنبش حماس نیست.

سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد: به رغم اتخاذ چنین تصمیماتی، روایت ملت ما در تمامی محافل و به ویژه در عرصه اروپایی در حال گسترش و افزایش است.

حازم قاسم اظهار داشت، حماس به مبارزه مشروع خود علیه اشغالگران ادامه خواهد داد، چرا که مقاومت فلسطین در برابر اشغالگران در تمامی قوانین و احکام بین‌المللی و بشردوستانه تضمین شده است.

پارلمان فدرال آلمان روز جمعه سلسله اصلاحات قانونی را با آرای موافق " اتحادیه دموکرات مسیحی / اتحادیه سوسیال مسیحی " (CDU / CSU) و حزب سوسیال دموکرات (SPD) که دولت ائتلافی در آلمان را تشکیل می‌دهند، تصویب کرد.
از جمله این اصلاحاتی که پارلمان تصویب کرده، ممنوعیت استفاده از پرچم و نمادهای "حماس" و سمبل‌های حزب کارگران کردستان ترکیه "پ.ک.ک" در خاک آلمان است.

طبق ماده ۸۶ الحاقی، قرار گرفتن سازمانی در لیست تروریستی اتحادیه اروپا از این پس برای ممنوعیت پرچم و نمادهای آن سازمان در آلمان کافی خواهد بود.

اخیراً ، در جریان تظاهراتی علیه رژیم صیونیستی، پرچم‌ها و نمادهای حماس در سطح وسیعی در آلمان برافراشته شد.
پیش از این، یک عضو حزب اتحادیه دموکرات مسیحی آلمان، حماس را "تروریستی" خوانده بود.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی