تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

حلالی سرمربی تیم امید پرسپولیس شد

پس از جدایی محمد پنجعلی از سرمربی‌گری تیم امید باشگاه پرسپولیس، سمیی مدیرعامل باشگاه اسماعیل حلالی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد.

کد خبر: ۹۷۶۴۰
۱۰:۰۶ - ۰۵ تير ۱۴۰۰

حلالی سرمربی تیم امید پرسپولیس شد

دیدارنیوز - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با حکم جعفر سمیعی، مدیرعامل پرسپولیس، اسماعیل حلالی به عنوان سرمربی تیم امید باشگاه معرفی شد.

حلالی جزو پیشکسوتان خوشنام باشگاه محسوب می‌شود که مدارج مربی‌گری را طی کرده و برای مدتی، یکی از مربیان موفق آکادمی بود، اما بنا به دلایلی از این سمت فاصله گرفت که حالا پس از موافقت تیم مدیریت باشگاه، به عنوان سرمربی امیدها معرفی می‌شود.

حلالی قرار است از میان متقاضیانی که از طریق ارسال پیامک، فرم حضور در تست استعدادیابی تیم امید را پر کرده‌اند، تیم فصل آینده خود را تکمیل کند.

همچنین طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه در پیامی از زحمات محمد پنجعلی به عنوان مدیر آکادمی پرسپولیس تقدیر تشکر کرد.

در بخشی از این پیام آمده: «پرسپولیس در طول تاریخ، اسطوره‎های فراوانی را در رختکن خود ملاقات کرده که هر کدام، ستاره‌ای پرنور در سپهر فوتبال کشور بودند. آنها نه تنها به پرسپولیس برای رقم زدن افتخارات کمک کردند بلکه ستون اصلی تیم ملی را ساختند. یکی از این ستاره‌های خوشنام، محمد پنجعلی است. کاپیتان پنجعلی در پرسپولیس، صخره‌ای مستحکم بود و در سال‌های غرور و قهرمانی، پای ثابت ثبت افتخارات محسوب می‌شد؛ و چه خاطرات شیرینی با رهبری قدرتمندانه او در خط دفاع، در ذهن اهالی فوتبال نشست و هرگز از یاد‌ها نمی‌رود.»

در بخش دیگری از این پیام آمده: «پنجعلی در فصل گذشته نیز همراه باشگاه بود و در خانه خودش فعالیت می‌کرد. او مدیر آکادمی پرسپولیس بود و به همین بهانه، مدیریت باشگاه پرسپولیس مراتب تقدیر و تشکر خود از خدمات این اسطوره را بیان داشته و به پنجعلی بابت زحماتش دست‌مریزاد و خسته‌نباشید می‌گوید. همچنین آرزومندیم این افتخار نصیب‌مان شود که در ادامه راه از مشاوره‌ها، پیشنهاد‌ها و نصیحت‌های ایشان مثل گذشته بهره‌مند شویم.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی