تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

مس صفر ـ پرسپولیس ۱، گل طلایی عبدی

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران امروز برگزار می‌شود و در بازی نخست پرسپولیس در رفسنجان به مصاف مس رفت و با تک گل عبدی موقتا در صدر جدول ایستاد.

کد خبر: ۹۷۶۰۴
۲۰:۱۸ - ۰۴ تير ۱۴۰۰

مس رفسنجان  پرسپولیس

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: مس رفسنجان پس از تساوی مقابل تراکتور، در سه دیدار متوالی اخیرش شکست خورده و نتوانسته عملکرد خوب نیم‌فصل اول را تکرار کند، اما آنها اکنون که در خانه به مصاف پرسپولیس رفته‌اند، به دنبال کسب پیروزی و خروج از بحران هستند ولی در آن سوی میدان شاگردان یحیی گل‌محمدی نیز نمی‌خواهند از کورس قهرمانی عقب بمانند و سعی دارند روند پیروزی‌های خود را ادامه دهند و در رقابت با سپاهان برای رسیدن به رتبه اول بمانند.

داوری این دیدار بر عهده جواد رحیم‌زاده است و کمک‌های او مهدی الوند و فرزاد بهرامی هستند.

ترکیب مس رفسنجان: داوود نوشی‌صوفیانی، مسیح زاهدی، حامد نورمحمدی، حسن جعفری، عقیل کعبی، میثم نقی‌زاده، مهرداد رضایی، علیرضا نقی‌زاده، محمدرضا سلیمانی و فراز امامعلی

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید جلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، احسان پهلوان، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو

 

دقیقه 2: فرار سریع شهریار مغانلو از سمت چپ محوطه جریمه مس موقعیت خطرناکی به وجود آورد که پاس کات‌بک او و شوت کم‌دقت آل‌کثیر از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 7: شوت محکم حسن جعفری از سمت راست زمین به اوت رفت.

دقیقه 9: علیرضا نقی‌زاده با عبور از یک مدافع پرسپولیس نفوذ خطرناکی از جناح چپ محوطه جریمه داشت که سرتوپ و شوت او به سمت دروازه را سید جلال حسینی به خوبی دفع کرد.
دقیقه 15: پاس رو به عقب علیرضا نقی‌زاده و شوت راه دور محکم مسیح زاهدی به سمت دروازه پرسپولیس را سید جلال دوباره دفع کرد.

دقیقه 23: پاس در عمق آوخ موقعیت فوق‌العاده گلزنی برای مس به وجود آورد که شوت سلیمانی را حامد لک با واکنش تماشایی دفع کرد.

دقیقه 26: آل‌کثیر با سرعت از سمت راست زمین نفوذ کرد که ارسال کوتاه او به مقابل تیرک اول را مهدی ترابی به تور کنار دروازه زد.

دقیقه 36: پس از تغییر تصمیم داور و اعلام خطای پشت محوطه به سود پرسپولیس، کادر فنی مس رفسنجان و تعدادی از بازیکنان این تیم اعتراض شدیدی به داوری داشتند و بازی برای 6 دقیقه دچار وقفه شد.
دقیقه 42: ضربه ایستگاهی مغانلو در شرایطی به مدافع مس اصابت کرد که در این صحنه مهاجم پرسپولیس اعتقاد به خطای هند پنالتی داشت.

دقیقه 44: پاس در عرض مغانلو و شوت محکم مهدی ترابی از بالای دروازه مس به اوت رفت.

دقیقه 1+45: ارسال خطرناک عالیشاه را نوشی‌صوفیانی با واکنش خوبی بالاتر از مهاجمان پرسپولیس دفع کرد.

نیمه دوم

دقیقه 56: شوت راه دور میثم نقی‌زاده دقت لازم را نداشت و با اختلاف زیادی از بالای دروازه پرسپولیس رد شد.

دقیقه 63: دو ارسال پیاپی و خطرناک از بازیکنان پرسپولیس را نوشی‌صوفیانی به خوبی دفع کرد.

دقیقه 66: شوت پای چپ مهرداد آوخ از پشت محوطه جریمه بی‌دقت بود و از بالای دروازه پرسپولیس عبور کرد.

دقیقه 71: ارسال زیبای علیرضا نقی‌زاده می‌توانست گل اول بازی را رقم بزند که محمدرضا سلیمانی از فرصت به دست آمده در مقابل محوطه 6 قدم استفاده نکرد و ضربه او به سید جلال حسینی رسید.

دقیقه 74: امید عالیشاه در موقعیت تک به تک می‌توانست گل اول پرسپولیس را بزند که نوشی‌صوفیانی با واکنش عالی توپ را راهی کرنر کرد.
دقیقه 77: مهدی ترابی با عبور از مدافعان مس به دنبال گلزنی بود که شوت محکم او با عکس‌العمل دیدنی نوشی‌صوفیانی دفع شد.

گل اول پرسپولیس: مهدی عبدی در دقیقه 79 از یک توپ ارسالی به محوطه جریمه مس نهایت استفاده را برد و شوت او پس از برخورد به دروازه‌بان مس به درون دروازه رفت. 

دقیقه 85: در پی حملات مس رفسنجان، ضربه سر محمد قاضی با فاصله کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

 

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی