تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

رییس جدید خانه احزاب ایران هفتم تیر انتخاب می‌شود

مدیر اجرایی خانه احزاب ایران گفت: هفتم تیرماه جاری رییس و هیات رییسه سال سوم دوره هفتم خانه احزاب انتخاب می‌شوند.

کد خبر: ۹۷۵۹۷
۱۶:۳۳ - ۰۴ تير ۱۴۰۰

رییس جدید خانه احزاب ایران هفتم تیر انتخاب می‌شود

دیدارنیوز: محمد علی تبرایی روز جمعه گفت: به لحاظ قانونی انتخابات هیات رییسه خانه احزاب ایران باید ۲۸ خرداد برگزار می‌شد که به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری به روز دوشنبه ۷ تیرماه موکول شد.

مدیر اجرایی خانه احزاب ایران افزود: رییس خانه احزاب به شکل دوره‌ای در سال سوم از فراکسیون اصلاح طلبان و اعضای هیات رییسه از فراکسیون‌های دیگر انتخاب می‌شود و پس از برگزاری انتخابات هیات رییسه، روسای کمیته‌های خانه احزاب ایران هم انتخاب خواهند شد.

تبرائی افزود: هر دوره خانه احزاب ایران سه ساله است که پس از قرعه کشی در سال اول دوره هفتم عبدالحسین روح الامینی از فعالان اصولگرا و نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی و در سال دوم هم از فراکسیون مستقلین سید شهاب الدین صدر انتخاب شدند و دوره سوم از فراکسیون اصلاح طلبان رییس خانه احزاب انتخاب می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسات هم اندیشی شورای مرکزی خانه احزاب به شکل مجازی برگزار می‌شود،  خاطرنشان کرد: ارتباط مستمر رییس خانه احزاب با رسانه‌ها، پرداخت یارانه‌های سال ۹۶ و ۹۷ و نیز پیگیری یارانه سال ۹۹ و ۱۴۰۰ از  مجلس شورای اسلامی و نیز سرکشی به شعب استانی خانه احزاب و برگزاری همایش انتخابات ۱۴۰۰ با حضور وزیر کشور از عملکرد رییس و هیات رییسه سال دوم خانه احزاب است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی