تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

آمادگی حزب اعتماد ملی برای پیگیری حقوقی پرونده اتوبوس حامل خبرنگاران

حزب اعتماد ملی در پی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا با صدور پیام تسلیتی آمادگی این حزب برای پیگیری حقوقی پرونده اتوبوس حامل خبرنگاران را اعلام کرد.

کد خبر: ۹۷۵۳۵
۱۳:۲۴ - ۰۳ تير ۱۴۰۰

آمادگی حزب اعتماد ملی برای پیگیری حقوقی پرونده اتوبوس حامل خبرنگاران

دیدارنیوز - در متن این پیام تسلیت آمده است:  «خبر درگذشت دو خبرنگار جوان خبرگزاری ‌های ایسنا و ایرنا بسیار حزن انگیز و غمبار بود. خبرنگارانی که برای گزارش از زندگی و طبیعت و رفته بودند، در این راه و بر اثر خطایی جبران ناپذیر جان عزیزشان را از دست دادند.

درگذشت خبرنگاران عزیز محیط زیست، خانم مهشاد کریمی و خانم ریحانه یاسینی را به خانواده آنها، جامعه رسانه ای کشور و همکاران آنها در ایسنا و ایرنا تسلیت می گوییم.

ضمن آرزوی بهبود کامل مصدومان این حادثه، حزب اعتماد ملی و دفتر حقوقی حزب، در راستای پیگیری قصور و کوتاهی های انجام شده در رابطه با نقص فنی اتوبوس حامل خبرنگاران، آمادگی خود را برای همراهی با خانواده و همکاران متوفیان و مصدومان حادثه اعلام می‌کند.»

عصر دیروز (چهارشنبه، ۲ تیر) در سانحه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از وضعیت دریاچه ارومیه عازم آن منطقه شده بودند، در حوالی شهر نقده واژگون شد که چندین مصدوم بر جای گذاشت و «مهشاد کریمی» خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا در این سانحه تلخ، جان خود را از دست دادند.

مراسم تشییع پیکر خبرنگاران ایسنا و ایرنا که در سانحه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی جان باخته‌اند، جمعه (۴ تیر) ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی