تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

واکنش باشگاه استقلال به شایعه عدم همکاری با مجیدی

باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای نسبت به شایعه عدم همکاری هیئت مدیره جدید باشگاه با فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

کد خبر: ۹۷۵۲۷
۱۲:۴۴ - ۰۳ تير ۱۴۰۰

واکنش باشگاه استقلال به شایعه عدم همکاری با مجیدی

دیدارنیوز - بعد از جلسه امروز (پنجشنبه) هیئت مدیره استقلال و انتشار مصوبات، مشخص شد تلاش عده‌ای در سیاه نمایی علیه کادر جدید مدیریتی، یک دروغ آشکار بوده است.

کادر جدید مدیریتی استقلال یک صدا و منسجم حامی سرمربی محترم استقلال، آقای مجیدی است و تلاش اصلی این هیئت مدیره برطرف کردن دغدغه‌های مالی و لجستیکی کادرفنی و بازیکنان است

 


بیشتر بخوانید: دو ستاره استقلال به دربی نخواهند رسید؟


 

برخلاف کادر مدیریتی پیشین که چند صدایی در آن به وضوح دیده می‌شد، هیئت مدیره جدید استقلال همدل است. اتفاقات شب گذشته نشان داد که چه جریان‌هایی در حال لطمه زدن به استقلال هستند. هیئت مدیره‌ای که برای برخی از اعضایش استقلال اولویت چندم را داشت و هیچ تلاشی در سال ۱۴۰۰ برای حل مشکلات این باشگاه نکرد و تنها یک جلسه برگزار کرد که آن هم خروجی خاصی نداشت، جایش را به هیئت مدیره‌ای پر تلاش و منسجم داده که اولویتش تنها استقلال است.

باشگاه استقلال از کلیه هواداران خود و صفحات مجازی هواداری می‌خواهد با حمایت و فرصت دادن به کادر مدیریتی این باشگاه، سهم  خود را در حل مشکلات استقلال ایفا کنند. بدون شک با همدلی و انسجام، به زودی شاهد حل مشکلات و در ادامه موفقیت استقلال خواهیم بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی