تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

سرلشکر باقری با رئیسی دیدار کرد

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان عالیرتبه نظامی در دیدار با سید ابراهیم رئیسی، انتخاب وی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

کد خبر: ۹۷۲۲۴
۱۷:۳۰ - ۰۱ تير ۱۴۰۰

سرلشکر باقری با رئیسی دیدار کرد

دیدارنیوز - سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان عالیرتبه نظامی در دیدار با سید ابراهیم  رئیسی، انتخاب وی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان ارشد سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، وزیر دفاع و جمعی از فرمانده عالیرتبه نظامی کشورمان صبح امروز سه‎شنبه (اول تیر ماه) با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند.

فرماندهان ارشد نظامی در این دیدار ضمن تبریک پیروزی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری بر آمادگی نیروهای مسلح برای کمک به دولت جدید و ارتقاء توانمندی های جمهوری اسلامی در عرصه‎های مختلف و شکل گیری ایران قوی تأکید کردند.

سید ابراهیم رئیسی نیز در این دیدار از ابراز محبت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان نظامی تقدیر و تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد با به کار گیری همه توانمندی‌های موجود در کشور، شرایطی بهتر از گذشته در انتظار مردم ایران باشد.

پیش از این نیز فرمانده کل سپاه پاسداران و اعضای شورای فرماندهی سپاه و همچنین رئیس نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان ارشد این نیرو در دیدارهای جداگانه با حضور در دفتر رئیسی، انتخاب ایشان از جانب ملت را تبریک گفتند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی