تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

بازیگر «جوکر» با «ستاره قطبی» به هالیوود باز می‌گردد

واکین فینیکس و رونی مارا در فیلم جدید لین رمزی با نام «ستاره قطبی/ polaris» مقابل هم بازی خواهند کرد.

کد خبر: ۹۶۹۵۱
۱۱:۵۲ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰

بازیگر «جوکر» به هالیوود باز می‌گردد

دیدارنیوز ـ لین رمزی کارگردان فیلم این خبر را در حاشیه حضورش در جشنواره فیلم والنسیا داد و گفت قرار است رونی مارا و واکین فنیکس در پروژه جدید او مقابل هم ظاهر شوند. هنوز جزئیات زیادی از این پروژه منتشر نشده است. لین رمزی در این جشنواره جایزه ویژه هیات داوران را به دست آورد.

لین رمزی در این جشنواره درباره واکین فینیکس گفت: او بازیگر بسیار مستعد و در عین حال خاصی است و به یقین یکی از بهترین بازیگرانی است که در تمام زندگی‌ام دیده‌ام. هر کار او در صحنه فیلمبرداری دلیل دارد و از مدت‌ها قبل درباره آن فکر کرده است. محال است موافقت او را برای بازی در فیلمی که خودتان می‌خواهید بسازید را بگیرید و هیجان‌زده نباشید. خوشحالم همکاری دیگری با او خواهم داشت.

واکین فینیکس و لین رمزی پیش از این در فیلم «تو هرگز اینجا نبودی» همکاری کرده بودند. واکین فینیکس غیر از این پروژه دو پروژه دیگر هم آماده نمایش داراد. اولی «بلوار ناامیدی» ساخته آری آستر و دومی «کوله‌پشتی» به کارگردانی ریدلی اسکات است.

رونی مارا از سال ۲۰۰۵ با بازی در «کابوس در خیابان الم» و «شبکه اجتماعی» درخشید و در فیلم «او/ her» با فینیکس همبازی و پس از آن ازدواج کردند.

منبع: میزان
برچسب ها: سینمای جهان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی