تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

تکلیف بیمه‌های تکمیلی پس از حذف دفترچه‌های کاغذی

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران به تشریح ساز و کار استفاده از بیمه‌های تکمیلی پس از اجرای نسخه‌نویسی الکترونیک و حذف دفترچه‌های بیمه پرداخت.

کد خبر: ۹۶۶۱۶
۱۰:۵۰ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

تکلیف بیمه‌های تکمیلی

دیدارنیوز ـ سیده مریم حسینی درباره ساز و کار استفاده از بیمه‌های تکمیلی پس از اجرای نسخه نویسی الکترونیک و حذف دفترچه‌های بیمه، گفت: در قانون بودجه تکلیف تمام بازیگران حوزه سلامت مشخص شده است و بیمه‌های تکمیلی باید مانند بیمه پایه وارد فضای نسخه‌نویسی الکترونیک شوند.

وی افزود: موسسات طرف قراداد ما برای کمک به بیمه شدگان از کاغذ یا سربرگ استفاده می‌کنند تا بیمه‌شدگانی که می‌خواهند برای دریافت وجه از بیمه تکمیلی استفاده کنند، مشکل نداشته باشند و هم اینکه بیمه‌شده برای بیمه سلامت می‌توانند از طریق سامانه شهروندی یا خدمات غیرحضوری بیمه سلامت، برای بیمه تکمیلی خود استفاده کنند.

سرپرست بیمه سلامت استان تهران تاکید کرد: سامانه ارائه خدمات شهروندی با قابلیت‌هایی اعم از احراز هویت بیمه شده براساس شماره ملی و شماره موبایل، امکان مشاهده اطلاعات هویتی و بیمه‌ای، امکان تغییر عکس و تمدید اعتبار بیمه، امکان مشاهده کلیه نسخ و امکان مشاهده ریز نسخه شامل تجویزی و خدمات ارائه شده راه اندازی شده است.

حسینی گفت: برای دسترسی به سامانه سرویس‌های شهروندی بیمه سلامت، همه شهروندان می‌توانند از طریق آدرس https://eservices.ihio.gov.ir/esc/ مراجعه کنند.

وی ادامه داد: نسبت به قبل که این سامانه وجود نداشت، شدت شکایات کمتر شده است که این موضوع یا به راه اندازی سامانه یا به پیشرفت نسخه نویسی الکترونیک برمی‌گردد که تمام موسسات و بیمه‌های تکمیلی خود را موظف می‌دانند وارد فضایی شوند که بیمه‌شده با حذف دفترچه کاغذی به راحتی بتواند خدمات بگیرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بیمه تکمیلی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی