تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

عباس آخوندی: علی رغم همه چالش ها مسئله من یکپارچگی ایران است

آخوندی: این دوره جزو دوره های نادری است که با حواشی زیادی مواجه شد. در دوره های قبل یک صدم این چالش ها را نداشتیم.

کد خبر: ۹۶۵۱۰
۱۴:۲۷ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

عباس آخوندی: علی رغم همه چالش ها مسئله من یکپارچگی ایران است

دیدارنیوز: عباس آخوندی گفت: علی رغم همه چالش ها مسئله من ایران و یکپارچگی ایران است. علی رغم همه مشکلات تصمیم به حضور در انتخابات گرفتم.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران در حسینه جماران اظهار کرد: شخصا سه انتخابات سراسری در ایران برگزار کرده ام. انتخابات دومین دوره مجلس شورای اسلامی و دوره دوم ریاست جمهوری آیت الله خامنه ای و انتخابات خبرگان رهبری را برگزار کردم و با پدیده انتخابات آشنا هستم.

وی ادامه داد: این دوره جزو دوره های نادری است که با حواشی زیادی مواجه شد. در دوره های قبل یک صدم این چالش ها را نداشتیم.

آخوندی گفت: علی رغم همه چالش ها مسئله من ایران و یکپارچگی ایران است. علی رغم همه مشکلات تصمیم به حضور در انتخابات گرفتم.

آخوندی ادامه داد: ما یک رای داریم و باید از آن حفاظت کنیم. انتخابات یک صحنه انتخاب واقعی است و باید حرفی بزنیم که در این دوره موثر باشد و برای دوره های بعدی نیز تاثیر گذار باشد.

وزیر اسبق راه و شهر سازی ادامه داد: انتخابات شورای شهر همیشه تحت الشعاع سایر انتخابات قرار می گیرد. باید از حقوق سیاسی خودمان و مردم دفاع کنیم.

آخوندی افزود: اگر این ادعاها مطرح شد که هیات های نظارت فراقانونی عمل کردن نباید با صندوق رای قهر کرد. باید از رای خود حفاظت کنیم و باید این رای دادن را ادامه بدهیم. باید در آینده این آگاهی در سطح کشور ایجاد شود که نظارت عمومی و نظارت دستگاه های نظارتی نباید در این حد باشد و باید کاهش پیدا کند.

وی افزود: باید رییس جمهور تمام مداخله های نهادهای دیگر را از اقتصاد خارج کند.

برچسب ها: انتخابات 1400
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی