تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

روایت ذوالنور از ردپای امریکا و عربستان در حمله به کنسولگری ایران

عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس گفت: رد پای آمریکایی‌ها، عربستان سعودی و بقایای حزب منحله بعث در اتفاقات بصره کاملا مشهود است.

کد خبر: ۹۶۱۶
۱۳:۵۷ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به حمله عده‌ای به سر‌کنسولگری ایران در بصره (عراق) گفت:  آمریکا و همپیمانانش همواره به دنبال آسیب زدن به منافع جمهوری اسلامی ایران و بر هم زدن ارتباط بین ایران با کشور‌های منطقه به ویژه عراق هستند.

وی با بیان اینکه عربستان سعودی هم در همین مسیر گام بر می‌دارد، افزود:اینها برای تفرقه افکنی بین محور مقاومت از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنند
.
عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس با تأکید بر اینکه تدارک محور مقاومت برای آزاد سازی ادلب از جمله عواملی است که سبب نگرانی حامیان تروریستها شده، ادامه داد: حامیان تروریستها با چنین اقداماتی به دنبال ایجاد شکاف بین اعضای این محور هستند.

حجت‌الاسلام ذوالنور با بیان اینکه دست آمریکا در حمله به کنسولگری ایران در بصره کاملا پیداست،اظهار داشت: دولت عراق هم اعلام کرده که رد پایی از آمریکایی‌ها، عربستان سعودی و بقایای حزب منحت بعث در این اتفاق پیدا کرده‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد : لذا خصمانه عمل کردن آمریکا و و همپیمانانش علیه ما از یک سو و ضعف و سستی دولت عراق از طرف دیگر باعث شده تا این اتفاق رخ دهد. مسئولان ایران هم سفیر عراق را فراخوانده و مراتب اعتراض جمهوری اسلامی به آنها اعلام شده است.

به گفته ذوالنور دولت عراق باید این واقعه را جبران کند و نسبت به مراقبت از مراکز دیپلماتیک ایران حداکثر تلاش خود را به خرج دهد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی