تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نامه حزب راه ملت به سید محمد خاتمی؛ برای اصلاحات بدون خشونت گام برداریم

حزب راه ملت به سید محمد خاتمی نامه نوشت.

کد خبر: ۹۶۰۰۷
۲۲:۲۸ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

نامه حزب راه ملت

بنام خداوند رحمان

حجه الاسلام و المسلمین جناب آقای سید محمد خاتمی

جناب آقای مهندس بهزاد نبوی ریاست محترم جبهه اصلاحات ایران

چنانکه مستحضر می‌باشید و طی بیانیه‌ایش به اطلاع ملت نجیب رسانده شد؛ حزب راه ملت در راستای تحلیل‌های خود از روند انتخابات، برای ایجاد فرصت مضاعف جهت تداوم و طرح گفتمان اصلاح طلبی، از دکتر محسن مهرعلیزاده درخواست نمود تا نسبت به ثبت نام به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم اقدام نماید و روند ردصلاحیت‌های گسترده موجب شد از این فرصت پیش آمده به نحو احسن جهت طرح مطالبات اصلاح طلبی استفاده شود.

اینک با توجه به پایان مناظرات برنامه‌های تلوزیونی و نزدیک شدن به پایان فرصت تبلیغات انتخاباتی، و با عنایت به شرایط جامعه و وضع موجود، جامعه اصلاح طلبان برای مقابله و پاسخ به اقتدارگرایان علاوه بر دوراهی پیش رو مبنی بر مشارکت و یا عدم شرکت در انتخابات، با فرض اتحاد برای شکستن این تحقیر ملی و حضور بر سر صندوق آرا، مواجه با عدم اجماع گردیده‌اند.

بر این اساس رسالت تاریخی خود میدانیم که از حضور شما عالیجنابان درخواست نماییم تا در فرصت باقی مانده ضمن دعوت از مردم به شرکت در انتخابات- که از دیدگاه این حزب تنها راه شکستن انحصارطلبی و اقتدارگرایی و جلوگیری از اتلاف منابع این سرزمین می‌باشد- نسبت به حرکت به سمت اجماع اصلاح طلبان توصیه و اقدام فرمایید تا امکان تجمیع آرا و مقابله با صحنه‌آرایی خطرناک در این انتخابات سرنوشت ساز فراهم آید. تا پاسخی باشد به صحنه‌آرایانی که گمان می‌برند می‌توانند با مهندسی کاندیداها، مهندسی مناظرات و مهندسی سازمان رای، به پیروزی ازپیش تعیین شده برسند.

رجاء واثق داریم جناب آقای دکتر محسن مهرعلیزاده چنانکه بار‌ها و به کرات اشاره نموده‌اند به تصمیمات بزرگان اصلاح طلب وفادار خواهند بود، چنانکه انتظار می‌رود جناب آقای دکتر همتی نیز با پایبندی خویش به این تصمیمات پیش خداوند و ملت بزرگ ایران روسفید باشند.

حال زمان آن رسیده است تا با همراهی ملت بزرگ ایران نشان دهیم با حمایت از عزیزان محصور، تسلیم هیچ صحنه‌آرایی، در هیچ دوره‌ای نخواهیم شد و با استعانت از روح بلند همه کسانی که در طول تاریخ جان و آبروی خود را برای استقلال، آزادی و جمهوریت با اخلاص در کف نهادند، گامی دیگر برای اصلاحاتِ بدون خشونت و بدون اتکاء به قدرت خارجی برداریم.

برای ایران، ما جان‌های به ستوه آمده از تصمیمات پشت پرده و تحقیرآمیز، دست در دست هم قرار دهیم و در سایه جمهوریت نظام از آتش سوزانِ تجمیع قوا با هدف جایگزینی حکومت به جای جمهوریت؛ در امان باشیم.

 بی تردید خداوند همراه و یاور آن‌هایی است که با یگدیگر و در کنارهم هستند.

حزب راه ملت

۲۳ خرداد ۱۴۰۰

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
0
0
با سلام
مطمئن باشید که اگر دولت دست گروه رئیسی افتاد پس گرفتن آن. به دست اصلاح طلبان بسیار مشکل و مشکلی بدتر آنچه امروز اتفاق افتاده بوجود خواهد آمد....
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی