تیتر امروز

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.
یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.
وزیر بهداشت اعلام کرد

اضافه شدن واکسن «برکت» به واکسیناسیون کشوری کرونا؛ از هفته آینده

وزیر بهداشت گفت: مجوز مصرف اضطراری واکسن کووایران برکت صادر شد و مجموعه برکت از امروز محموله‌ای را که آماده کردند، تحویل همکارانمان در معاونت بهداشتی می‌دهند که از هفته آینده به مجموعه واکسیناسیون کشوری خواهد پیوست.

کد خبر: ۹۵۹۶۳
۱۴:۵۲ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

وزیر بهداشت اضافه شدن واکسن «برکت» به واکسیناسیون کشوری

دیدارنیوز ـ دکتر سعید نمکی گفت: همانطور که در کشور‌های دنیا و کشور‌هایی مانند ترکیه، امارات و... فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن‌های چینی و ... به عنوان واکسیناسیون عمومی مطرح می‌شد، ما هم قرار بود اگر فاز یک و دو کارآزمایی بالینی در واکسن‌هایمان به خوبی پیش رود، نتایجش را بررسی کنیم و اگر مشکلی نداشته باشد، بعد از اینکه مقداری هم از فاز سوم بگذرد و خیالمان راحت شود که واکسن بی‌عارضه و کم مشکلی است، می‌توانیم در حد واکسیناسیون عمومی اجازه اضطراری مصرف آن‌ها را بدهیم که این اتفاق افتاد.

وی افزود: دیروز در جلسه‌ای که ۵ بعد از ظهر از سوی متخصصین برگزار شد، مجوز مصرف اضطراری واکسن برکت داده شد، اما واکسن پاستور به دلیل اینکه قرار بود یک یا دو مدرک را تکمیل و ارائه کند، قرار شد بعد از تکمیل مدارک اجازه استفاده اضطراری خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید: احتمال صدور مجوز اعمال کامل فوق العاده ویژه فرهنگیان


بنابر اعلام کانال تلگرامی وبدا، نمکی گفت: به هر حال مجوز مصرف اضطراری واکسن کووایران برکت صادر شد و از امروز محموله‌ای را که آماده کردند، تحویل همکارانمان در معاونت بهداشتی می‌دهند که از هفته آینده به مجموعه واکسیناسیون کشوری خواهد پیوست.

نمکی گفت: واکسن پاستور هم که یکی از بهترین واکسن‌هایی است که با تکنولوژی مشترک ما و کشور کوباست، از اوایل هفته آینده اجازه مصرف اضطراری را خواهد گرفت و آن مجموعه هم به مجموعه واکسیناسیون کشور اضافه می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی