تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سفر نیکی هیلی به سرزمین‌های اشغالی

سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل در بحبوحه دعوای دموکراتها بر سر موضع خودشان درباره درگیری رژیم صهیونیستی با فلسطینیان، در چارچوب یک "ماموریت همبستگی" راهی سرزمینهای اشغالی شد.

کد خبر: ۹۵۷۰۵
۱۱:۴۶ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰

سفر نیکی هیلی به سرزمین‌های اشغالی

دیدارنیوز - به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، نیکی هیلی، سفیر سابق آمریکا با ارسال تصویری از خود در کنار دیوار ندبه نوشت: بدون توجه به چالشها، مردم اسرائیل همیشه زندگی را جشن میگیرند و خدا را به خاطر نعمتهایشان شکر میکنند. مایه خرسندی است که بار دیگر برای عبادت در چنین مکانی به آنها ملحق شوم.

نیکی هیلی و همسرش به قدس سفر کرده‌اند و این بخشی از ماموریت گروه "مسیحیان برای اسرائیل متحد شدند" به شمار میرود که به عنوان یک "ماموریت همبستگی" با رژیم صهیونیستی تعریف شده است.

این گروه در پیامی توییتری اعلام کرد: «ما متعهد هستیم که بدون شک در کنار نزدیکترین متحد ملت خود بایستیم و برای همیشه برای صلح "اورشلیم" (قدس) دعا خواهیم کرد.»

هیلی یکی از جمهوریخواهان است که همانند سناتور تد کروز و مایک پامپئو، وزیر خارجه پیشین آمریکا بعد از درگیری اخیر رژیم صهیونیستی با فلسطینیان راهی سرزمینهای اشغالی میشود.

در حالیکه جمهوریخواهان تقریبا به طور کامل از تل‌آویو حمایت کرده‌اند، دموکراتها بین خودشان روی این مساله اختلاف‌نظر دارند. کاخ سفید محتاطانه از این متحدش حمایت کرد، در حالیکه روی برقراری آتش‌بس تمرکز داشت. اما تعدادی از اعضای چپگراتر مجلس نمایندگان آمریکا منتقد رژیم صهیونیستی و حمایت دولت بایدن از واکنش افراطی این رژیم هستند.  

پیشتر الکساندریا اوکازیو-کورتز، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از بایدن بابت موضع طرفدار اسرائیل در آغاز درگیریها میان رژیم صهیونیستی و حماس انتقاد کرده بود. در همین حال نیکی هیلی اظهارات این نماینده مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی مدارس و غیرنظامیان را هدف میگیرد، به چالش کشید. هیلی در پیامی نوشت: شما یا اشتباه میکنید یا عمدا دروغ میگویید!

منبع: ایسنا
برچسب ها: نیکی هیلی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی