تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

مخالفان نتانیاهو پایان نخست وزیری وی را جشن گرفتند

در آستانه رأی گیری امروز یکشنبه کنست درباره دولت جدید اسرائیل، هزاران تن در اراضی اشغالی با تجمع مقابل محل اقامت بنیامین نتانیاهو در قدس اشغالی، پایان قبضه ۱۲ ساله قدرت توسط وی را جشن گرفتند.

کد خبر: ۹۵۶۴۴
۰۹:۲۱ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰

مخالفان نتانیاهو پایان نخست وزیری وی را جشن گرفتند

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری سما، معترضان با اجرای آهنگ‌هایی​​ خوشحالی خود از بابت پایان قدرت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

در این تجمع برخی تظاهرکنندگان طبل می زدند و برخی لباس‌هایی با عبارات "بی بی برو" بر تن داشتند.
این معترضان از بیش از یک سال گذشته هر هفته تظاهراتی علیه نتانیاهو در قدس و دیگر شهرهای اراضی اشغالی برگزار کرده و برکناری وی از قدرت را خواستار بودند.

یکی از معترضان گفت: "این شب بزرگی است و فردا حتی روز بزرگتری خواهد بود.نتانیاهو فقط تلاش داشت بین ما تفرقه بیندازد و هر بخش جامعه را در مقابل دیگری قرار دهد ، اما فردا ما همگی راست و چپ ، یهودی و عرب متحد خواهیم شد."

این تظاهرات در حالی برگزار شده که امروز یکشنبه کنست برای دادن رای اعتماد به دولت "تغییر" و پایان  ۱۲ سال متوالی نخست وزیری بنیامین نتانیاهو تشکیل جلسه می‌دهد.

پیشتر نتانیاهو تهدید کرده بود که در صورت تشکیل دولت برای براندازی آن تلاش خواهد کرد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی