تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

کاخ سفید: بایدن مسائل حقوق بشری را با پوتین مطرح می‌کند

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید گفت که رئیس جمهوری آمریکا قصد دارد تا مسائل حقوق بشری را در نشست آتی با ولادیمیر پوتین در ژنو مطرح کند.

کد خبر: ۹۵۵۰۵
۱۱:۳۲ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

کاخ سفید: بایدن مسائل حقوق بشری را با پوتین مطرح می‌کند

دیدارنیوز - پیشتر شبکه خبری سی ان ان به نقل از دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گزارش داده بود که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه اصلا قصد ندارد در مورد مسائل مرتبط با الکسی ناوالنی، چهره محبوس اپوزیسیون روسیه با جو بایدن صحبت کند.

جن ساکی در مصاحبه با سی ان ان گفت: ممکن است در دستورکار او نباشد و این مایه تعجب نیست. اما رئیس جمهوری ما قصد دارد تا سوءرفتارهای حقوق بشری، مساله حبس مخالفان و فعالان که نقض آن چیزی است که ما احساس میکنیم باید در سراسر جهان هنجار باشد، مطرح کند.

با این حال، سخنگوی کاخ سفید گفت که بایدن در طرح مسائل مورد نگرانی تاخیر انداخته و با پوتین صریح و سرراست خواهد بود. او گفت: این مزیت دیدار حضوری است. این با تماس تلفنی تفاوت دارد.

ناوالنی ژانویه امسال به محض ورود به روسیه از آلمان که برای درمان بابت مسمومیت ادعایی به آنجا رفته بود، بازداشت شد. دادگاهی در روسیه حبس تعلیقی او در پرونده تقلب سال ۲۰۱۴ را به دلایلی از جمله نقض آزادی مشروط لغو و او را به دو سال و نیم حبس در زندان محکوم کرد.  

جن ساکی گفت که بایدن در طرح دیگر مسائل حساس نظیر حملات هکری منصوب به هکرهای مستقر در روسیه و تجدید قوا در مرز اوکراین تردید نشان نخواهد داد. او گفت: این فرصتی برای طرح تمامی این مسائل است، اما همچنین جایی است که ما میتوانیم همکاری داشته باشیم. ثبات هسته‌ای، مذاکرات با ایران، اینها مسائلی هستند که ما به چشم فرصت و محل همکاری با یکدیگر میبینیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی