تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ایران ۲ ـ صربستان ۳، باخت خفیف آلکنو به کواچ!

تیم ملی والیبال ایران در دور هشتم لیگ ملت‌ها به مصاف تیم قدرتمند و پرافتخار صربستان رفته است.

کد خبر: ۹۵۳۱۹
۱۴:۳۹ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۰

گزارش زنده والیبال: ایران ۲ ـ صربستان ۱


دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: در ریمینی ایتالیا، مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها در فضایی پر از هیجان و جذابیت در حال برگزاری است و تیم ملی ایران نیز پس از پیروزی خیره‌کننده ۳ ـ ۰ مقابل آمریکا، امروز با صربستان مسابقه دارد. بازیکنان ایران که تا اینجا فقط به ژاپن و روسیه باخته‌اند در پنج مسابقه پیاپی توانستند پیروز شوند و حالا هم قصد دارند صربستان را شکست دهند.

نکته جذاب دیگر در این مسابقه حضور یک نام آشنا در تیم حریف است. هدایت تیم ملی صربستان را  اسلوبودان کواچ سرمربی اسبق ایران برعهده دارد. تیم ملی صربستان در لیگ ملت‌های والیبال به پنج پیروزی دست یافته است. صربستان در بازی اول مقابل اسلوونی اولین پیروزی خود را به دست آورد.

این تیم در بازی دوم مقابل لهستان قدرتمند شکست خورد، اما در بازی سوم، چهارم و پنجم مقابل ایتالیا، ژاپن و فرانسه به پیروزی رسید. در ادامه کار، شاگردان کواچ از تیم برزیل شکست خورده و در بازی هفتم مقابل آلمان به پیروزی رسیدند. ایران و صربستان در حالی به مصاف هم رفتند که هر تیم با پنج پیروزی و به ترتیب با ۱۵ و ۱۴ امتیاز در رتبه‌های پنجم و ششم لیگ ملت‌های والیبال قرار دارند.

شروع طوفانی

تیم ملی ایران در سِت اول مسابقه با اشتباه کم و اعتماد به نفس بازیکنان توانست نمایشی عالی ارائه کند و درخشش جوانان تیم مثل سعادت، شریفی و اسفندیار باعث شد این گیم با امتیاز ۲۵ ـ ۲۱ برنده شود. ست دوم مسابقه را، اما صربستان بهتر شروع کرد و برتری خود را تا پایان ادامه داد. این سِت با نتیجه ۲۵ ـ ۱۵ به سود صرب‌ها تمام شد در حالی که به نظر می‌آمد بازیکنان ما سعی کردند فشار زیادی به خود نیاورند.

ست سوم را دوباره این ایران بود که با قدرت آغاز کرد. بازی به صورت تن به تن و با فاصله یک امتیاز ادامه پیدا کرد و نهایتا جوانان ایران توانستند با نتیجه ۲۸ ـ ۲۶ برنده شوند.

ست چهارم نیز همچنان با فاصله نزدیک دو تیم در امتیازگیری طی شد و صربستان در لحظاتی از مسابقه یک یا دو امتیاز بالاتر بود. در امتیازات پایانی، حضور سعید معروف فاصله را به حداقل رساند. با این حال صذبستان در دفاع خوب عمل کرد و امتیاز پیروزی را گرفت تا این دست با نتیجه ۲۵ ـ ۲۲ تمام شود. 

ست پنجم این دیدار را باید به عنوان فرصت بازگشت صرب‌ها دانست. در این ست صربستان برتری خود را از ابتدا دیکته کرد و تا پایان هم حفظ کرد تا نهایتا با نتیجه ۱۵ ـ ۸ هم این گیم و هم کل بازی را برد.  با این نتیجه دو تیم با امتیاز مساوی در جدول رده‌بندی قرار گرفتند و ایران باید برای قار گرفتن در رده‌های بالا، فردا ظهر آلمان را هم شکست دهد. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی