تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پیشنهاد چالشی حزب کارگزاران به سعید جلیلی

حزب کارگزاران به سعید جلیلی پیشنهاد مناظره خارج از صداوسیما ارائه کرد.

کد خبر: ۹۵۲۴۵
۱۷:۳۳ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

پیشنهاد چالشی حزب کارگزاران به سعید جلیلی

 

دیدارنیوز ـ متن توییت حزب کارگزاران خطاب به سعید جلیلی به شرح زیر است:

ما معتقدیم با شما حتی نمی‌شود وضع موجود را حفظ کرد! اگر ادعایی جز این دارید، خارج از صداوسیما و با یک برنامه ریزی متفاوت از شبه مناظره‌های این روزها، با نماینده کارگزاران سازندگی ایران مناظره کنید!


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
تندیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
0
0
کاملا صحیح فرموده اند با جلیلی حتی نمیشود وضع موجود را حفظ کرد . اما با بعضی کاندیداها میتوان وضع موجود را حفظ کرد منظور وضع مشعشع موجود ! اما راستی چرا این حزب پدرخوانده اقتصاد ایران از بین همه کاندیداها فقط انگشت روی جلیلی گذاشته ؟ آیا براستی جلیلی باطل السحری در استین دارد که خواب کارگزارانیان که همتی نماینده انان در کارزارانتخاباتی کنونی است را برآشفته ساخته است ؟ چرا دیگر اصلاح طلبان روی جلیلی داغ نمیکنند اما کارگزاران اینطور آمپر میچسباند ؟ ویژگی جلیلی چیست که اینقدر نگران کننده است ؟ بنظر من باطل السحر اقتصاد کارگزارانی ، همان چیزی است که جلیلی در مشت دارد و نفس کارگزاران را به شماره انداخته است . یادمان هست تابستان پارسال در خبرها آمد که روحانی حتی بر جهانگیری برآشفت که شما آبروی دولت را برده اید . این جمله را هر رییسی به معاونش بگوید معاون برای استعفا درنگ نمی کند اما کارگزارانی ها چه منافعی در قدرت دارند که همیشه باید سایه شان بر اقتصاد ایران سنگینی کند .
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی