تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

واکسیناسیون ۶۵ ساله‌ها چه زمانی انجام می‌شود؟

معاون بهداشت وزیر بهداشت درباره جزئیات روند واکسیناسیون در کشور توضیح داد و گفت: در مراحل انتهایی واکسیناسیون ۷۰ سال به بالا هستیم، ولی با توجه به اینکه محموله واکسنی که قرار بود به دستمان برسد، با تاخیر مواجه شده است، واکسیناسیون گروه ۶۵ سال به بالا را به محض رسیدن واکسن آغاز خواهیم کرد.

کد خبر: ۹۵۲۱۸
۱۵:۴۶ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

واکسیناسیون ۶۵ ساله‌ها

دیدارنیوز ـ دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزیر بهداشت گفت: فاز اول واکسیناسیون مربوط به کادر بهداشت و درمان بود که (تقریبا) به پایان رسیده است. در فاز دوم نیز گروه سنی بالای ۷۰ سال را آغاز کردیم و تقریبا در مراحل انتهایی واکسیناسیون ۷۰ سال به بالا هستیم، ولی با توجه به اینکه محموله واکسنی که قرار بود به دستمان برسد با تاخیر مواجه شده است، گروه ۶۵ سال به بالا را در آینده و به محض رسیدن واکسن آغاز خواهیم کرد که البته زمان دوری هم نیست.

وی افزود: از طرفی اگر گواهی مصرف واکسن داخلی هم صادر شود که تاکنون هم با وضعیت خوبی پیش رفته، می‌توانیم با واکسن‌های داخلی برنامه گروه‌های سنی را ادامه دهیم تا فاز ۲ به طور کامل بر اساس وعده‌ای که داده بودیم تمام شود. فکر می‌کنم فاز دوم واکسیناسیون را نهایتا تا نیمه تیر تمام کنیم و وارد فاز سوم که گروه‌ها و مشاغل پرخطر هستند، شویم.

رئیسی تاکید کرد: با توجه به میزان تولید واکسن داخلی اگر واکسن‌های داخلی تایید شود، ما می‌توانیم تا دی‌ماه تزریق دوز اول کل گروه هدف را به پایان برسانیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی